Myślicie?

21. Data: 2014-12-03 15:17:18

Temat: Re: Myślicie?
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 13:11, glob pisze:
> Trybun
> Watykan to okupant, co bierze co chce i robi co chce, imperialiści to pikusie przy
nim, zresztą przecież to właśnie watykan usprawiedliwiał imperialistów i wył że los
biedoty nie podlega zmianie, bo bozia tak chce.

Parę przykładów na tą bezkresną swobodę Watykanu w dyktowaniu Polsce co
ma robić dostanę?

22. Data: 2014-12-03 15:18:17

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 13:15, XL pisze:
> [...]
iej-oddalona-kielecka-synagoga-pozostaje-w-rekach-mi
asta,426628.html
> Przypominam tylko tak pro forma, że w tzw "pogromie kieleckim" też nie
> reprezentowali.

Tam, o ile dobrze pamiętam to był trochę inny charakter tych zajść.
Podobno uczestniczyli w tym również ci co Polskę reprezentowali, czyli
MO i żołnierze. Trudno tylko powiedzieć czy oni tylko próbowali uspokoić
sytuację czy byli napastnikami. Ale przyjmując że jednak byli
napastnikami, to przeprosiny oficjalnych władz byłyby jak najbardziej
usprawiedliwione, a nawet wskazane.

23. Data: 2014-12-03 15:23:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
A po co mam jeszcze raz powtarzać wątki jak za miesiąc zapytasz dlaczego złodziejski
watykański okupant jest niedobry.

24. Data: 2014-12-03 15:31:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2014 15:18:17 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> sytuację czy byli napastnikami. Ale przyjmując że jednak byli
> napastnikami, to przeprosiny oficjalnych władz byłyby jak najbardziej

To była prowokacja komunistycznych bojówek.

Modzieżówka Pisu atakuje
Wygrana Pis
No i co ich różni od islamu?
Zamordyzm