[NAGŁY ZGON] - Przykra sprawa.., a co na to medycyna?

1. Data: 2005-02-27 22:47:48

Temat: [NAGŁY ZGON] - Przykra sprawa.., a co na to medycyna?
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dowiedziałem się dzisiaj, że chłopak mojej kumpeli poprostu zmarł.

Położył się spać i nie wstał, nie żyje.

Sekcja zwłok nic nie wykazała. Był zdrowym 23 latkiem. Ma brata, także badania
genetyczne są w toku...
Tyle, że na ich wyniki czeka się ponoć kilka mieśięcy.

Moje pytanie jest następujące:

1. Co mogłoby być przyczyną takiego zgonu?
(Wiem, że fakt: niewiadomo, no ale takie rzeczy nie zdarzają się raczej od
tak, a to co mogże je powodować to chyba nie jest wielka niewiadoma,
wydaje mi się, że takie rzeczy się raczej zdarzają, tak że może istnieje
jakieś prawdopodobieństwo, bądź które wytłumaczy iż np.:
- zmarł dlatego, a nie dlatego,
- bądź w takich przypadkach zazwyczaj okazuje się, że ludzie umierają
z takich, a nie innych powodów.
o te właśnie powody mi chodzi.

2. Spotkał się, ktoś z szanownych grupowiczów z takim przypadkiem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dobranoc.

--
### Damian Kołkowski (dEiMoS) ## http://kolkowski.no-ip.org/ ###
# echo teb.cv-ba.vxfjbxybx.anvznq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ #

2. Data: 2005-02-27 22:58:47

Temat: Re: [NAGŁY ZGON] - Przykra sprawa.., a co na to medycyna?
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian Kołkowski" <d...@k...no-ip.org> napisał w
wiadomości news:20050227224346.GENTOO-LINUX-ROX.A9817@kolkowski
.no-ip.org...
> Witam,
>
> Dowiedziałem się dzisiaj, że chłopak mojej kumpeli poprostu zmarł.

Ktoś Cię po prostu niedoinformował.
Pewnie miał ku temu powody.

Pozdro
ZYperF

3. Data: 2005-02-27 23:24:25

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Zyper#Findler <z...@w...pl> [2005-02-27 23:58]:

> Ktoś Cię po prostu niedoinformował.
> Pewnie miał ku temu powody.

Byćmoże, niemniej moja dobra kumpela mieszkała z nim, a obudziła się koło
nieboszczyka, była na prochach przez 12 godzin spała...

Wiem tylko, że koleś (mało go znałem) lubiał popalac trawkę..!

P.S. Najgorsze jest to:

Policja: Dzyź, dzyń...
Mama: Halo.
Policja: Dobrywieczór Policja. Pani XYZ?
Mama: Tak.
Policja: Pani syn nie żyje zmarł dzisiaj o tej i o tej...
Mama: ?!
Policja: Dobranoc.

Tyle i powiedziano, pewnie coś przekręcono. Wątpię żeby w taki sposób
informowano ludzi!

4. Data: 2005-02-27 23:43:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian Kołkowski" <d...@k...no-ip.org> napisał w
wiadomości news:20050227224346.GENTOO-LINUX-ROX.A9817@kolkowski
.no-ip.org...

> 1. Co mogłoby być przyczyną takiego zgonu?

mojej kolezanki siostra miala ok. 13 lat. byla zdrowym dzieciakiem, 2-gim
dzieckiem, a rodzice mieli konflikt krwi. obudzila sie rano i nie precyzujac
poprosila mame, zeby nie musiala isc do szkoly, bo marnie sie czuje,
uzyskala odmowe wagarow, wstala z lozka, upadla i koniec. sekcja zwlok
wykazala rzadka chorobe serca, z tego co pamietam byla tez mowa o tym
konflikcie serologicznym.

dodam, ze ta mama byla jedna z fajniejszych mam, jakie znam, a do dzis sie
wini za to wszystko, co bylo nie do przewidzenia:(

5. Data: 2005-02-28 19:28:44

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> [2005-02-28 00:43]:

> [...]
> uzyskala odmowe wagarow, wstala z lozka, upadla i koniec. sekcja zwlok
> wykazala rzadka chorobe serca, z tego co pamietam byla tez mowa o tym

Sekcja zwłok, no tak... Tyle, że w jego pryadku nic nie wykazała. Czekają na
wyniki badań genetycznych.

Normalnie nie wypytywałbym się o to ale ja mam zespół wzaowagalny, w sumie nic
ale jestem "naszybszy w szpitalu", padam od razu po pionizacji. Nawet kobiety
w ciąży wytrzymują 10 min.!

No ale wizytę mam już w marcu (kardiolog).

P.S. Zrobiłbym sobie jakieś kompleksowe badania, tylko jeszcze nie wiem
gdzie...

6. Data: 2005-02-28 20:17:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005, Damian [iso-8859-2] Kołkowski wrote:

> P.S. Zrobiłbym sobie jakieś kompleksowe badania, tylko jeszcze nie wiem
> gdzie...

zespol wazo-wagalny - kardiolog - wizyte masz w marcu wiec poczekaj ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

7. Data: 2005-02-28 22:14:11

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> napisał(a):

> Wiem tylko, że koleś (mało go znałem) lubiał popalac trawkę..!

Przedawkował i tyle
narkotyki narkotyki .ludzie co wy robicie

8. Data: 2005-03-01 10:35:26

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński wrote:

> Przedawkował i tyle
> narkotyki narkotyki .ludzie co wy robicie

Wysoce prawdopodobne.

9. Data: 2005-03-01 10:38:22

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> zespol wazo-wagalny - kardiolog - wizyte masz w marcu wiec poczekaj ...

No jakoś pod koniec...

Wiesz, ja miałem 2x zapalenie mięśnia sercowego, w następstwie tachikardię,
a jak sobie robię ekg co 1/2 roku, to mi wychodzi na wykresie tak jak po
tachikardii.

Pani doktor internistka powiedziała, że już tak będę miał, bo to jest "ślad"
po zapaleniach...

10. Data: 2005-03-01 11:36:56

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysoce prawdopodobne.

halo? moze nie zauwazyliscie :
"Sekcja zwłok nic nie wykazała."

jak by przedawkowal to by wykazala po pierwsze toksyny, thc, czy jakies
inne swinstwo
samo przedawkowanie jest tylko przyczyna a nie skutkiem
czyli by mogl na zawal zejsc albo niedotlenie organizmu...
ale sekcja tego nie wykazala...

Radoslaw Romanowski

Szyja trzaski
Przyczyny facial blushing