Synvisc ponownie

1. Data: 2005-02-27 21:03:38

Temat: Synvisc ponownie
Od: "Gosiak" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,

wiem że temat był już wałkowany kilka razy niemniej jednak nie znalazłam
odpowiedzi na moje pytanie.

czy ma sens w moim przypadku?
w czasie operacji zespolenia kości udowej uszkodzono mi poważnie chrząstkę
biodra - minęły prawie 3 miesiące od tego faktu - zdjęcia rtg nie wykazały
żadnej poprawy pomimo zażywania Arthrylu.
mam 25 lat - póki co staw ten nie boli.
niestety przy okazji wyszła dysplazja tego biodra
mój ortopeda zalecił synvisc - powiedział że jednorazowe podanie kuracji
wspomoże odbudowanie tej chrząstki w szybszym tempie niż miałaby to zrobić
sama tudzież z pomocą glukozaminy. zrobiłby to pod rentgenem telewizjnym -
nie "na czuja".

niemniej jednak poczytałam trochę o całkowicie zesztywniałych stawach i tym
podobnych wątpliwych przyjemnościach u tych u których nie wyszło...

no i pytanie... czy u mnie ma to sens?

boję się strasznie tej decyzji - z drugiej strony jestem za młoda żeby nie być
sprawną...

cena mnie nie przeraża - każdą cenę zapłacę za zdrowie

pozdrawiam
Gosia