Bardzo proszę o pomoc

1. Data: 2005-02-27 19:09:21

Temat: Bardzo proszę o pomoc
Od: "Ania" <a...@s...elartnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc.
Chodzi o mojego tatę który umiera na raka. Ma mięsaka który zaatakował już
chyba wszystko łącznie z mózgiem. Od kilku dni tata ma objawy choroby
psychicznej.Jest bardziej pobudzony, ma ogromne urojenia np. strasznie
krzyczy i odgania ptaki które go niby zaatakowały, mówi aby go zabrać z
łóżka bo pękła rura i leje się na niego woda itd. Dla nas osób mu bliskich
jest to bardzo bolesne i w związku z tym mam pytanie. Czy ucisk guza w
głowie może być przyczyną takiego zachowania, czy może załamanie samą
chorobą było dla taty tak silnym wstrząsem, że do takiego stanu
doprowadziło. Dodam, że tata jest jeszcze dość młodym człowiekiem który był
wysportowany, silny i nigdy na nic nie chorował.
Bardzo proszę osoby, które mogłyby mi coś podpowiedzieć lub spotkały się z
podobnym problemem o odpowiedź. Pozdrawiam.
Ania

2. Data: 2005-02-27 19:17:32

Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc
Od: "Anibol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Aniu !

Ojciec mojego kolegi rowniez mial podobny problem ....
Przykro mi to mowic ale przed samym koncem dziwnie reagowal
a pozniej juz ciezko bylo do niego dotrzec.... miewal ataki typu
padaczki....
i zachowywal sie jak doslowne "warzywo" za przeproszeniem ....
czyli takie zawiasy ... a to co opisujesz to jest mozliwe...
zreszta mozg jest bardzo skaplikowany wiec nigdy nic nie wiadomo ale
ja raczej choroba z zalamaniem moze do tego doprowadzic....

Pozdrawiam i powodzenia !!

3. Data: 2005-02-27 21:36:10

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli nowotwór zaatakowł mózg a zwłaszcza okolice płatów czołowych to
bardzo mozliwe są wszelakie zmiany zachowania/ np. ze spokojnego
czlowieka na furiata/, napady padaczkowe, bóle głowy, psychozy...:(
prawdopodobnie tak jest u Twojego Taty... załamanie psychiczne
objawiłoby się raczej jako depresja i niechęć do życia, a nie objawami
wytwórczymi /omamy, urojenia/- tak mi się przynajmniej wydaje. Niestety
nie wiem czy w takim przypadku leki p\psychotyczne są skuteczne...

życzę dużo siły i cierpliwości

Sealet

4. Data: 2005-02-28 19:52:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora