NFZ - przeniesienie danych

1. Data: 2006-03-16 08:04:03

Temat: NFZ - przeniesienie danych
Od: "Andrzej" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Nie wiem czy na dobrą grupę, jeśli nie to prosze mnie ochrzanić :)

Prowadzę obsługę gabinetu stomatologicznego (Pakiet Świadczeniodawcy) od
2004r.
Problem polega na tym, że muszę przenieść całość na innego kompa, inna
partycja (teraz jesc C), inne wszystko...
Jeśli ktoś "siedzi w temacie" i wie jak to bezboleśnie przewalić nie tracąc
danych
i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

2. Data: 2006-03-16 11:58:54

Temat: Re: NFZ - przeniesienie danych
Od: "Greg" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś "siedzi w temacie" i wie jak to bezboleśnie przewalić nie
> tracąc
> danych
> i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

nie wiem jak w pakiecie świadczeniodawcy ale w ks-swd jest opcja
zrobienia kopii bezpieczeństwa i na czysto zainstalowanym programie
można ją odtworzyć np. na innym komputerze.

Spróbuj tak: na nowym komputerze zainstaluj
pakiet świadczeniodawcy na czysto, następnie zmień
nazwę katalogu na jakąś inną i wkopiuj w to miejsce swoją wersję
pakietu. Powinno działać. Pamiętaj tylko że jak zgrywasz z płytki
po skopiowaniu usuń atrybut "tylko do odczytu" i ustaw archiwalny.

pozdro.

3. Data: 2006-03-16 13:52:50

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej pisze 16-03-2006 09:04:
> [...]
> danych
> i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

Śląski oddział? Wystarczy skopiować katalog z bazą danych ze starego
komputera i po zainstalowaniu Startu podmienić go z nowo utworzonym. O
ile dobrze pamiętam, jest to katalog C:/Centura/Data/RUM12 - jutro mogę
sprawdzić. Partycja i system nie powinien mieć znaczenia.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2006-03-16 15:44:42

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):

> [...]
> ile dobrze pamiętam, jest to katalog C:/Centura/Data/RUM12 - jutro mogę
> sprawdzić. Partycja i system nie powinien mieć znaczenia.

Lepiej cały katalog Data. aha - i wersja programu jest b. ważna, jezeil
baza jest z wersji 3.4.5.6.7.8 to musi byc przenoszona do wersji
3.4.5.6.7.8 a nie 3.4.5.6.7.9 ;)

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

5. Data: 2006-03-16 20:56:34

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze 16-03-2006 16:44:

> Lepiej cały katalog Data. aha - i wersja programu jest b. ważna, jezeil
> baza jest z wersji 3.4.5.6.7.8 to musi byc przenoszona do wersji
> 3.4.5.6.7.8 a nie 3.4.5.6.7.9 ;)

Faktycznie, wersja jest ważna. Ale jeżeli będzie różnica w ostatniej
cyferce (np. w tej chwili w śląskim jest wersja bodajże 3.16.004), to
chyba też się uda.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2006-03-17 07:33:02

Od: VAD <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):
> [...]
> danych
> i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

Witam
Najlepiej by było skontaktować się z fachowcami z RUM z reguły pomagają
i mili ludzie. O ile nie , to siedzę w temacie . Chętnie pomogę ale
proszę na priv.
pozdr.vad

lampy PUVA - krem
Czy robić, a jeśli tak , to jaką, rozgrzewkę przed bieganiem?
oko - co to może być?
szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy
dermatologiczne