szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy

1. Data: 2006-03-15 20:57:52

Temat: szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy
Od: "bulba" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

czolem,

potrzebuje fachowej porady. od miesiaca piszczy mi w lewym uchu; bylem juz u
2 lekarzy brytyjskiej sluzby zdrowia; jeden powiedzial, zeby poczekac, to
moze przejdzie; myslal, ze to przez atkany nos (czesto mi sie to zdarza po
septoplastyce); nie przeszlo, poszedlem do drugiego, ktory stwierdzil, ze to
pewnie infekcja i przepisal mi 2000mg penicyliny dziennie przez 10 dni;
jestem w trakcie brania antybiotyku, ale nic nie przechodzi;

dodam, ze mam podwyzszone cisnienie (140/95) i niezbyt dobrze sie czuje,
czuje duze cisnienie w glowie, czasem mam delikatne zawroty glowy i mi nie
jest niedobrze... do tego dosc sporo sie poce...

co moglibyscie zasugerowac? jakie badania zrobic? czy lekarz nie powinien
zlecic morfologii, OB, hormonow, cukru i cholesterolu do badania? czy nie
powinienem zostac skierowany na badanie sluchu, glowy (rezonans?,
angiografia?); dodam, ze nic mnie nie boli

Prosze o porade;

Pozdrawiam,

Piotr

2. Data: 2006-03-15 22:39:29

Od: "Zalek" <z...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"bulba" <s...@m...com> wrote in message
> [...]
> powinienem zostac skierowany na badanie sluchu, glowy (rezonans?,
> angiografia?); dodam, ze nic mnie nie boli

no Ty mnie nie strasz, ale rzeczywiscie tak Ci lekarze doradzili? A mowiles
im o tym podwyzszonym cisnieniu i innych objawach? Bo jesli tak, to nawet z
moja uboga wiedza widac, ze tu cos jest nie tak, a taki lekarz to powiniene
od razu sie temu przyjrzec.
No ja na razie nie musialem sie tam do nich wybierac, ale z tego co piszesz,
to raczej nie bardzo z ich pomoca.

pzdr
slawek cyprian

3. Data: 2006-03-15 22:53:59

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-03-16 00:08:15

Od: "arturo" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dv9v4c$foa$1@news.onet.pl,
niejaki(a): bulba z adresu <s...@m...com> napisał(a):

> czolem,
>
> potrzebuje fachowej porady. od miesiaca piszczy mi w lewym uchu;

a moze masz zwarcie ?

5. Data: 2006-03-16 02:08:24

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arturo" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> a moze masz zwarcie ?

Dobra, kto mi teraz wyczysci monitor;-)?

Pozdrawiam,
Akulka, co tez szumy ma ale od niepamietnych czasów - zwarcie...hmmmmm

dermatologiczne
[URLOP] Aktywny wypoczynek na Kaszubach
Pokrzywka
Trądzik różowawy
przeplywy w guzku tarczycy - co to znaczy?