Re: szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy

From: "Zalek" <z...@y...co.uk>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy
Date: Wed, 15 Mar 2006 22:39:29 -0000

"bulba" <s...@m...com> wrote in message
news:dv9v4c$foa$1@news.onet.pl...
> czolem,
>
> potrzebuje fachowej porady. od miesiaca piszczy mi w lewym uchu; bylem juz
> u 2 lekarzy brytyjskiej sluzby zdrowia; jeden powiedzial, zeby poczekac,
> to moze przejdzie; myslal, ze to przez atkany nos (czesto mi sie to zdarza
> po septoplastyce); nie przeszlo, poszedlem do drugiego, ktory stwierdzil,
> ze to pewnie infekcja i przepisal mi 2000mg penicyliny dziennie przez 10
> dni; jestem w trakcie brania antybiotyku, ale nic nie przechodzi;
>
> dodam, ze mam podwyzszone cisnienie (140/95) i niezbyt dobrze sie czuje,
> [...]

no Ty mnie nie strasz, ale rzeczywiscie tak Ci lekarze doradzili? A mowiles
im o tym podwyzszonym cisnieniu i innych objawach? Bo jesli tak, to nawet z
moja uboga wiedza widac, ze tu cos jest nie tak, a taki lekarz to powiniene
od razu sie temu przyjrzec.
No ja na razie nie musialem sie tam do nich wybierac, ale z tego co piszesz,
to raczej nie bardzo z ich pomoca.

pzdr
slawek cyprian