oko - co to może być?

1. Data: 2006-03-15 21:22:31

Temat: oko - co to może być?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z jednym okiem. Otóż mam wrażenie, jakby czasami zachodziło mi
mgłą. Wtedy przecieram to oko i jest ok, ale po jakimś czasie znowu to samo.
Co to może być?
G.

2. Data: 2006-03-15 22:47:39

Temat: Re: oko - co to możebyć?
Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-03-16 07:25:59

Od: "Lte" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gimsat" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Też tak mam: początek zaćmy stwierdzony

4. Data: 2006-03-16 11:31:01

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lte" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gimsat" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

Błagam, nie załamujcie mnie. W poniedziałek idę do okulisty, o wynikach dam
znać.
Pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2006-03-26 20:57:08

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Błagam, nie załamujcie mnie. W poniedziałek idę do okulisty, o wynikach
> dam
> znać.

Byłam i wszystko jest ok oprócz tego, ze mam suche oko. Moje oczy nie
produkują łez i dlatego czuję dyskomfort. Mam już krople i jest ok. Zaćmy
nie mam. Robili mi badanie pola widzenia, ciśnienie w gałce ocznej i badanie
dna oka. Problem może też być wynikiem zmęczenia, które ostatnio
rzeczywiście mi towarzyszy.
Pozdrawiam
Gosia

szumienie/piszczenie w uchu - pytanie do lekarzy
dermatologiczne
[URLOP] Aktywny wypoczynek na Kaszubach
Pokrzywka
Trądzik różowawy