NFZ stomatologia

1. Data: 2007-10-24 07:43:13

Temat: NFZ stomatologia
Od: "szymek" <c...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do kiedy nalezy/nalezalo zlozyc w NFZ dokumenty o przyznanie kontraktu na
2008 rok? Orientuje sie ktos?

--
Pozdrawiam, szymek.

2. Data: 2007-10-24 09:49:14

Temat: Re: NFZ stomatologia
Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymek" <c...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Do kiedy nalezy/nalezalo zlozyc w NFZ dokumenty o przyznanie kontraktu na
> 2008 rok? Orientuje sie ktos?

Jeśli miałeś kontrakt to chyba będą przedłużać aneksami
Zapytań ofertowych na 2008 rok jeszcze chyba nie było
Dziś pojawiła się informacją że mają zlikwidować NFZ
Więc tak naprawde chyba nie wiadomo nic na temat 2008 r.
Foti

3. Data: 2007-10-24 12:39:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Oct 2007, Foti wrote:

> Dziś pojawiła się informacją że mają zlikwidować NFZ

z radością pójdę w kondukcie

P.

PS
a ja dziwie się dentystą, że w ogóle podpisujecie jakieś kontrakty.
A olać to, gremialnie gdybyście olali chorą kasę to mielibyście
spokój z drobiazgową biurokracją a pacjenci przecież i tak będa
leczyć zęby
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2007-10-24 17:41:04

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz pisze 2007-10-24 14:39:

> [...]
> A olać to, gremialnie gdybyście olali chorą kasę to mielibyście
> spokój z drobiazgową biurokracją a pacjenci przecież i tak będa

Ja już dawno postanowiłem, że nigdy więcej współpracy z takim tworem...

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2007-10-24 18:14:15

Od: "Greg" <wojtek###cut_it###@alexandria.cc> szukaj wiadomości tego autora

> Do kiedy nalezy/nalezalo zlozyc w NFZ dokumenty o przyznanie kontraktu na
> 2008 rok? Orientuje sie ktos?

oficjalnie ogłoszen o konkursie jeszcze nie było.
Od momentu ogłoszenia konkursu będziesz miał zgodnie
z ustawą 2 tygodnie na przygotowanie oferty. Poczytaj materiały
na wojewódzkich stronach NFZ , zapoznaj się z nowym tworem tkz. portalem
świadczeniodawcy.

Nasówa się tylko jedno pytanie czy w twoim wojewodztwie
w ogole będą ogłoszone konkursy na STM (chyba ze ktoś zrezygnuje).
Bo zdaje się że w tym roku wszystko leci w trybie rokowań.

Pieprzyki - usuwaniecczy to bezpieczne?
borelka, bol serca, mikrobiologia, mirka i ja
Szukam dobrego okulisty
Identyfikacja - czerwone kropki
jaki ciśnieniemierz półautomatyczny?