NIE SZUKAJCIE...

21. Data: 2010-01-26 20:24:44

Temat: Re: NIE SZUKAJCIE...
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 19:59, "Magduli ska" <m...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:eb49bff7-009e-4ad9-947a-f1b2d8dad560@l11g2000
yqb.googlegroups.com...

> [...]
> Do mnie napisa ,ze   atwa i co z tego - to nie prawda.
> A ostatecznie migda y s s odkawe i pachn ce - wiec c , fajne
> por wnanie.
> A z tego co si orientuje Tw j Apollo lubi migda y - serio :)
> ___
> Iz@
>
> Niech Prawusek Spierdala.
> Migdali sk mog by , ale nie dla takiego parcha.
> A to, co lubi ja i m j kochany Apollo to nasza PRYWATNA sprawa.
> Nie wiem sk d masz informacje o naszych upodobaniach.
> Mo e wyja nisz?
> Tak lubimy migda y - te niebieskie.- Ukryj cytowany tekst -

Oczywiści, że Wasza i nigdy nie zamierzam w nią ingerowac.
___
Iz@

22. Data: 2010-01-26 20:44:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Ale ktoś poczuł się wyraźnie obrażony mimo braku :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Nie jestem parchem, nawet i tym bardziej dla fajansu.

23. Data: 2010-01-26 22:02:17

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idiotka. Czepiasz się, a potem każesz spierdalać. Zastanów się może ciut
> nad sobą.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Ty też ...pierdalaj ;P I to w podskokach ;P

24. Data: 2010-01-26 22:03:03

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
> [...]
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Oczywiści, że Wasza i nigdy nie zamierzam w nią ingerowac.

Dziękuję - bardzo miło z Twojej strony.

25. Data: 2010-01-27 08:58:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Idiotka. Czepiasz się, a potem każesz spierdalać. Zastanów się może ciut
> nad sobą.

Ma się jednak tego nosa do szukania obelg! ;)

Ewa

26. Data: 2010-01-27 09:13:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Ma się jednak tego nosa do szukania obelg! ;)
>
> Ewa

Byłem bardzo oględny. Jak w każdej sztuce trzeba mieć talent, inwencję,
warsztat i eksperiencje. Oraz być w wojsku w latach 1967-9.

27. Data: 2010-01-27 10:25:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Lubisz jak cię bluzgają, co? A z plaskacza też?

Hm, nigdy nie byłem, nie jestem i nie będę parchem. A Migdalińska
postępuje dokładnie w/g polskiego opisu: "Bijcie żydzi, bo nie widzi" - tak
właśnie oni napadali Polaków - banda 30 na jednego - trzech, czterech. W
końcu sciągnieto policję z karabinami i bandę zlikwidowano - to było na
początku XX wieku.
Inna sprawa - babiny tak mają - gdy nie mogą zaatakować mężczyzny
bezpośrednio - uderzają w takie sprawy, które mogą, w/g ich mniemania,
najbardziej go zaboleć - w psa, kota, a nawet własne dziecko - o ile
uważają, że on je bardziej lubi niż inne. Tu nazywać mnie parchem - bo
prostowałem wiele razy hołotę, która próbowała mnie zażydzić. Taka
prymitywna natura.

28. Data: 2010-01-27 10:27:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> No właśnie że jesteś. Powaga.
> ENder

Znaleźć ciebie? Poważnie, parchu?

29. Data: 2010-01-27 11:06:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozum znajdź, zwłaszcza, że chyba jesteś na właściwej drodze,
> a nie rodziny tu szukasz nadaremno.
> Słuchaj, wał jesteś dla mnie straszliwy, w dodatku ruski, ale po
> ostatnich twoich wypowiedziach, zwłaszcza tych spójnych i dość
> konkretnych, nie chcę ci tego pisać.
> Dlatego idź popyskuj sobie z amatorami tego typu rozrywek, a ja po
> prostu piszę co widzę.
> Jak żeś nie paniał, to mnie to wisi, paniał? ;-)
> ENder

Zajmij się swoją rodziną - zbadaj DNA wszystkich, bo może tatuś twój,
który ciebie nie lubi, ukradł ciebie (bo chciał mieć mamuskę, a ona taki
conditio sine qua non mu postawiła) i stał się twoim ojczymem nie pytając
ciebie o zdanie.
I odstosunkuj się ode mnie, albowiem moje potrzeby nie powinny być
sprzężone z twoimi potrzebami czy chęciami aby nmie nastapił konflikt
interesów.

30. Data: 2010-01-27 11:53:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uważają, że on je bardziej lubi niż inne. Tu nazywać mnie parchem - bo
> prostowałem wiele razy hołotę, która próbowała mnie zażydzić. Taka

Bujaj się dziadku. Ciebie bym nie uderzyła, boś już stary i bezbronny, a na
dodatek nie wiesz już nawet, co i do kogo piszesz - jesteś pod ochroną.

Komputer i decyzje
Zrobią z wami porzadek
Posłanka prosi: Pozwólcie nam umrzeć
Kto tu jest kim? "KIM"...?