[NTG] 1 %

1. Data: 2005-04-20 05:03:57

Temat: [NTG] 1 %
Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Mam małą prośbę do tych, którzy nie rozliczyli się jeszcze z podatków za rok
2004.
Jestem jednym z instruktorów Retmanatu Drużyn Wodnych przy Hufcu ZHP
Pabianice. Pieniądze z akcji 1 % będą przekazane nam, na działalność
statusową, tzn. dofinansowanie kursów np. Kursu na odznakę BORM (Brązową
Odznakę Ratownika Medycznego). W naszym interesie jest to, by więcej ludzi z
takim przeszkoleniem było na ulicach naszych miast :)))
Wszelkie dane i pomoc przy wykonaniu przekazu można uzyskać pisząc do mnie
e-mail na adres s...@o...pl
Z góry dziękuję za waszą pomoc !

Z harcerskim pozdrowieniem
Czuwaj !