[NTG & OT] wiadomość prywatna

1. Data: 2004-09-23 16:42:49

Temat: [NTG & OT] wiadomość prywatna
Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Na wstępie, zanim jeszcze cokolwiek napiszę przeproszę, że pisze do
wszystkich z taką sprawą, zamiast zadzwonić i po prostu zapytać.
Wydaje mi się (pewnie niesłusznie) pozbawionym sensu dzwonienie do lekarza
tylko po to, aby zapytać kiedy przyjmuje :)
Dlatego też, jeżeli ktokolwiek miał kiedyś do czynienia z P.Dr'em Jerzym
Staroniem i ma zielone pojęcie w jakich godzinach przyjmuje <chodzi o
prywatny gabinet - jesli dobrze pamiętam to była to CHYBA Sosnowiecka, ale
numeru nie pamiętam, dlatego jeśli komuś coś wiadomo - proszę o odzew>.

TIA za pomoc,
cOOba

2. Data: 2004-09-23 16:52:46

Temat: Re: [NTG & OT] wiadomość prywatna
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<c...@o...pl> napisal(a):
> [...]
> numeru nie pamiętam, dlatego jeśli komuś coś wiadomo - proszę o odzew>.

Napisanie tego posta zajęło Ci conajmniej tyle czasu, ile telefonik.
A telefon to właściwa forma kontaktu w takich sprawach. Gdyby wszyscy
się tutaj pytali w jakich godzinach przyjmują różni lekarze, to ja
pierdolę (za przeproszeniem)...

A poza tym miasto default oczywiście... Przecież na świecie tylko
Warszawa, a dookoła z maczugami biegają...
--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie

3. Data: 2004-09-23 22:34:33

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@s...eu.org>

> [...]
> A telefon to właściwa forma kontaktu w takich sprawach. Gdyby wszyscy
> się tutaj pytali w jakich godzinach przyjmują różni lekarze, to ja

Choć niewątpliwie nie mogę się nie zgodzić ze słowami to ilekroć widzę COŚ
takiego zastanawia mnie: Czy nie łatwiej w takiej sytuacji po prostu
napisać: nie, nie wiem(y), lub choćby nawet 'nie chce nam się odpowiadać'.
Nie, oczywiście nie - lepiej jest napisać coś podobnego, j.w ;)

> A poza tym miasto default oczywiście... Przecież na świecie tylko
> Warszawa, a dookoła z maczugami biegają...

A co to ma przepraszam do rzeczy ? Czy te słowa wnoszą coś do dyskusji ?
IMHO nie, ale może jak zwykle się mylę.

Podsumowując napiszę podobnie, jak uczynił to poprzednik (chyba, a może
poprzedniczka ???): Napisane tego tekstu, krytykującego - jak rozumiem -
moje lenistwo zajęło Ci co najmniej tyle czasu ile mnie telefonik - to tak
ku podsumowaniu.

Migrena
Nadczynność czy niedoczynność? - pomóżcie!!!
-1D - jak się widzi?
włókniak jeszcze raz
Antykwariat w Wa-wie