(NTG) od siebie

1. Data: 2003-02-08 20:49:34

Temat: (NTG) od siebie
Od: "beard" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry jeśli kogoś urażam ale jak można robić grupę o robótkach ręcznych?

pozdróffki
beard

1. Data: 2003-02-08 20:55:36

Temat: Odp: (NTG) od siebie
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik beard <b...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b23qif$bcf$...@a...news.tpi.pl...
> sorry jeśli kogoś urażam ale jak można robić grupę o robótkach ręcznych?

ponad roczna dzialalnosc grupy, stale zwiekszanie sie sympatykow sa chyba
najlepszym dowodem, ze jednak mozna. A na doglebsze zrozumienie tematu
polecam wnikliwa lekture archiwum grupy :-)
Na zachodzie sa grupy podzielone tematycznie na konkretne rodzaje robotek -
np grupa poswiecona tylko i wylacznie wyrobowi mydla.

pozdroofki
Ilona

1. Data: 2003-02-08 21:07:34

Temat: Re: (NTG) od siebie UWAGA DZIEWCZYNY
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

beard wrote:
> sorry jeśli kogoś urażam ale jak można robić grupę o robótkach ręcznych?

Myślę, że nie warto wchodzić w dyskusje z człowiekiem, który np. takie
rzeczy o innych pisze :

http://groups.google.com/groups?q=author:beard%40lab
net.pl&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=b1168h%242g0
%241%40news.tpi.pl&rnum=7

Bardzo proszę, nie rozwijajcie tego wątku, szkoda nerwów .
Pozdrawiam
Julita

Jak zrobić wydmuszki?
ktos szukal arlekina?