Jak zrobić wydmuszki?

1. Data: 2003-02-08 19:16:01

Temat: Re: Jak zrobić wydmuszki?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Feb 2003 20:22:31 +0100, l...@w...pl wrote:

>Witam
>Widzia?am na niemieckiej stronie wydmuszki ozdobione frywolitkami.Ale czym
>zrobi? takie otworki w jajku, mo?e kto? wie.
>
>Z pozdrowieniami
> Lucy

ja robie zwykla porzadna szpilka, pukam w jajo az sie wyrobi
skorupka w jednym miejscu, peknie i szpilka mala dziurke sie
wydlubie. koszmar w to dmuchac potem, ale nie zmasakrowana
skorupa ;))

Pierzasta
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-08 19:22:31

Temat: Jak zrobić wydmuszki?
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Widziałam na niemieckiej stronie wydmuszki ozdobione frywolitkami.Ale czym
zrobić takie otworki w jajku, może ktoś wie.

Z pozdrowieniami
Lucy

1. Data: 2003-02-08 19:51:53

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widziałam na niemieckiej stronie wydmuszki ozdobione frywolitkami.Ale czym
> zrobić takie otworki w jajku, może ktoś wie.

Dwie maleńkie dziurki na przeciwnych stronach jaja i strzykawka do wyciagnięcia
zawartości.
Anna

ktos szukal arlekina?
OT - problem z przegladarka