Na dobry dzien :)

11. Data: 2009-11-13 17:08:53

Temat: Re: Na dobry dzien :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
elated

> Ma katar?

nie, 2 lata

12. Data: 2009-11-13 17:32:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Xlka zaraz walnie,ze Andrea meczy jak kozioł na jedna nute ;P
> Piękne zwłaszcza w jego wykonie. :)

A ja wolę to (nieodmiennie poprawia mi nastrój):

http://w812.wrzuta.pl/audio/6jN77dUCwve/14._andrea_b
ocelli_-_pulcinella.mp3

Ewa

13. Data: 2009-11-13 19:15:59

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
m.googlegroups.com...
elated

> O nieeeee, tylko nie w wykonaniu Andriuszki! M-e-e-e-eeeeee..... :-)

Miała rację Iza:-). No cóż- ja go bardzo lubię. Przepraszam:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2009-11-13 19:23:30

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
elated

> nie, 2 lata

W tym wieku piękne jest to zadawanie pytań- aż do zamęczenia
odpowiadającego:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

15. Data: 2009-11-13 19:24:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2009 20:15:59 +0100, Chiron napisał(a):

m.googlegroups.com...
elated

> Miała rację Iza:-). No cóż- ja go bardzo lubię. Przepraszam:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Ależ za co? - to ja przepraszam, ze go nie lubię :-)
--

Ikselka.

16. Data: 2009-11-13 19:25:36

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wolę to (nieodmiennie poprawia mi nastrój):
>
> http://w812.wrzuta.pl/audio/6jN77dUCwve/14._andrea_b
ocelli_-_pulcinella.mp3

Ładne, ładne:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

17. Data: 2009-11-13 19:31:59

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

m.googlegroups.com...
elated

> Ależ za co? - to ja przepraszam, ze go nie lubię :-)

Wiesz- to łódzka cecha- to lubienie Bocelli'ego. Jak był w Łodzi- to w
Teatrze WIelkim zapełnione były wszystkie miejsca, a na zewnątrz- na placu-
co najmniej 2 razy tylu ludzi. Jak wyszedł i zaśpiewał dla nich- nikt nawet
się nie odezwał. A co niektórzy się poryczeli. My Łodzianie tak mamy:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron
.

18. Data: 2009-11-13 19:36:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2009 20:31:59 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> się nie odezwał. A co niektórzy się poryczeli. My Łodzianie tak mamy:-)

Nas, świętokrzystkich górali, trudno rozczulić gestami a'la Kiepura :-)
--

Ikselka.

19. Data: 2009-11-13 19:53:27

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 20:23, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]
wiadomościnews:hdk3r9$7h9$1@news.onet.pl...

re=related

> W tym wieku piękne jest to zadawanie pytań- aż do zamęczenia

Chiron co Ty taki spolegliwy...proszę, przepraszam, serdecznie
pozdrawiam,dziękuję itede
A tupnij nogą, walnij pięćsią w biurko...zmien się na chwilke w
neandertalczyka rodem a
żywcem wyrwanego z groty :P ;)
___
Iza

20. Data: 2009-11-13 19:55:04

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 20:36, XL <i...@g...pl> wrote:

000yqm.googlegroups.com...
ature=related

> Nas, świętokrzystkich górali, trudno rozczulić gestami a'la Kiepura :-)
> [...]

No profanacja dokumentna...
____
Iza

Całkiem ciekawe teksty mają...
filozofia =/= filozofia ?
Czy obawy są uzasadnione czy to tylko nerwica
don't ever give up!!!
don't ever give up!!!