Na dobry dzien :)

1. Data: 2009-11-13 06:49:36

Temat: Na dobry dzien :)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=ngn77Nl9HIk&feature=r
elated

2. Data: 2009-11-13 06:57:29

Temat: Re: Na dobry dzien :)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 07:49, Hanka <c...@g...com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=ngn77Nl9HIk&feature=r
elated

I, patrzac calosciowo, gdyby nie koscioly, nie byloby
tej, i wielu wielu innych wspanialych muzycznych perelek.

:)

3. Data: 2009-11-13 07:27:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
m.googlegroups.com...
elated

> I, patrzac calosciowo, gdyby nie koscioly, nie byloby
> tej, i wielu wielu innych wspanialych muzycznych perelek.
>
> :)

Z cala pewnoscia nie bylo by np tego:

http://www.youtube.com/watch?v=YvdX5Ht3U9w

Czy ktos kiedys napisal piekniejszy hymn milosci?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

1. Znalezc czlowieka, z którym mozna porozmawiac nie wysluchujac banalów,
konowalów, idiotyzmów cwaniackich, lgarstw, falszywych zapewnien, tanich
sprosnosci lub specjalistycznych belkotów "fachowca", dla którego branzowe
wyksztalcenie plus umiejetnosc trzymania widelca jest cala jego kultura,
kogos bez plaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalnosci- to znalezc
skarb.
- Waldemar Lysiak

2. Jedyna godna rzecz na swiecie twórczosc. A szczyt twórczosci to tworzenie
siebie
Leopold Staff

4. Data: 2009-11-13 07:40:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> [...]

> skarb.
> - Waldemar Lysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na swiecie twórczosc. A szczyt twórczosci to

z netu:
,>*?*< >*?*<,_,>*?*< >*?*<,_,>*?*< >*?*<,_,>*?*< >*?*<,_,>*?*< >*?*<,

Miłości moja ty jesteś błękitem
zasianym gdzieś w środku, gdzieś w sercu - tak mam
błękit, niebo... choć czasem chmurami spowite
kto widzi - zobaczy, kto nie ma - to dam.

Dzień nowy wstaje, słoneczko na niebie
swe złote promienie do ludzi dziś śle
Jeśli pragniesz miłości - są także dla Ciebie
pokochaj to nigdy nie będzie Ci źle.

-- Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

5. Data: 2009-11-13 09:21:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=ngn77Nl9HIk&feature=r
elated

dialog z synem poranny

- a totojet?
- trąbka!
- a zobate to?
- nie, nie widać trąbki
- a włoczy kopare?

6. Data: 2009-11-13 09:53:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

elated

> dialog z synem poranny
>
> - a totojet?
> - trąbka!
> - a zobate to?
> - nie, nie widać trąbki
> - a włoczy kopare?

Dzieci są konkretne.

Qra, mamo, ja to już nie chcę tej kolejki. Wiesz co, naciągnę dziadka na
Zygzaka.

7. Data: 2009-11-13 10:45:22

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 08:27, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> Z cala pewnoscia nie bylo by np tego:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YvdX5Ht3U9w
>
> Czy ktos kiedys napisal piekniejszy hymn milosci?
Xlka zaraz walnie,ze Andrea meczy jak kozioł na jedna nute ;P
Piękne zwłaszcza w jego wykonie. :)
___
Iza

8. Data: 2009-11-13 11:29:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
elated

> dialog z synem poranny
>
> - a totojet?
> - trąbka!
> - a zobate to?
> - nie, nie widać trąbki
> - a włoczy kopare?

Ma katar?

Ewa

9. Data: 2009-11-13 16:10:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2009 08:27:54 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Z cala pewnoscia nie bylo by np tego:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YvdX5Ht3U9w
>
> Czy ktos kiedys napisal piekniejszy hymn milosci?

O nieeeee, tylko nie w wykonaniu Andriuszki! M-e-e-e-eeeeee..... :-)
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-13 16:16:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2009 02:45:22 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Xlka zaraz walnie,ze Andrea meczy jak kozioł na jedna nute ;P
> Piękne zwłaszcza w jego wykonie. :)

Walnęłam :-)
--

Ikselka.

Całkiem ciekawe teksty mają...
filozofia =/= filozofia ?
Czy obawy są uzasadnione czy to tylko nerwica
don't ever give up!!!
don't ever give up!!!