Na mury, bracia kochani na mury!!!!!

1. Data: 2005-05-28 12:26:13

Temat: Na mury, bracia kochani na mury!!!!!
Od: "wiktorpolak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie pnącza oprócz popularnego "dzikiego wina" można stosować do okrywania
ścian.Chodzi mi o pnacza dla których nie trzeba budować specjalnych
konstrukcji.

2. Data: 2005-05-28 13:13:17

Temat: Re: Na mury, bracia kochani na mury!!!!!
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie pnącza oprócz popularnego "dzikiego wina" można stosować do okrywania
> ścian.Chodzi mi o pnacza dla których nie trzeba budować specjalnych
> konstrukcji.

Bluszcz i www.clematis.com.pl.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-05-28 14:24:07

Temat: Odp: Na mury, bracia kochani na mury!!!!!
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie pnącza oprócz popularnego "dzikiego wina" można stosować do
okrywania
> ścian.Chodzi mi o pnacza dla których nie trzeba budować specjalnych
> konstrukcji.
Winobluszcz japoński - pięknie się przyczepia i na dodatek chroni ścianę
przed deszczem.
Pozdrav.Rene

4. Data: 2005-05-28 14:33:39

Od: "Ryszarda Drzewinska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiktorpolak" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie pnącza oprócz popularnego "dzikiego wina" można stosować do
okrywania
> ścian.Chodzi mi o pnacza dla których nie trzeba budować specjalnych
> konstrukcji.

Hortensja pnąca (Hydrangea petioralis)

Pozdrawiam,
Ryśka

5. Data: 2005-05-28 16:30:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hortensja pnąca (Hydrangea petioralis)
>
> Pozdrawiam,
> Ryśka

Oj tak, hortensja jest the_best pod tym względem i myślę usunąć
definitywnie spod północnej ściany pięciolistnego a posadzić tam hortensję.
Na dodatek moja com na nią pluła i jej bruździła zakwitła w tym roku !!!

Serdecznie Miłka

Ps.: Czyżby to dzięki zastraszeniu ???

kosiarki
Koty - problem!
Uzupełnianie wody w oczku
Pomocy! Agrest
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne