Na polepszenie samopoczucia u kobiet c.d. ;)

1. Data: 2001-09-04 16:11:18

Temat: Na polepszenie samopoczucia u kobiet c.d. ;)
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to jeszcze coś ku oburzeniu facetów i radości kobiet ;)

- Ilu mężów potrzeba, żeby zmienić żarówkę?
- Dowiemy się jak któryś ruszy się z kanapy i to zrobi.

- Dlaczego facet jest jak zapalenie wyrostka robaczkowego?
- Powoduje dużo cierpień a jak się go w końcu pozbędziesz to
okazuje się, ze i tak nie był do niczego potrzebny.

- Dlaczego mężczyzna produkuje tyle plemników żeby zapłodnić jedna komórkę
jajowa?
- A widziałaś kiedyś faceta który pyta o drogę?

- Jak nazywa się wrażliwy mężczyzna z połową rozumu?
- Obdarzony.

- Co mówi mężczyzna kiedy widzi jak jego żona zmienia pieluszkę dziecku?
- 'Przecież ja mogłem to zrobić.'

- Dlaczego mężczyźni są podobni do kukurydzy prażonej w mikrofalówce?
- Gotowi po sekundzie.

- Dlaczego zdecydowano o zaprzestaniu obrzezania chłopców?
- Stwierdzono, że wyrzuca się najlepszą część.

Jakie są trzy rzeczy, do których mężczyźni są niezdolni?
a) przyznać się do błędu,
b) nie zasnąć po stosunku,
c) spytać o drogę kiedy zabłądzili.

- Jak u mężczyzny objawia się planowanie przyszłości?
- Kupuje 2 skrzynki piwa zamiast jednej.

- Dlaczego mężczyźni lubią termin 'miłość od pierwszego wejrzenia'?
- Zaoszczędza im mnóstwa czasu.

- Dlaczego mężczyźni lubią inteligentne kobiety?
- Przeciwności się przyciągają.

- Dlaczego mężczyznom tak trudno nawiązuje się kontakt wzrokowy?
- Piersi nie mają oczu.

- Jak wg przeciętnego mężczyzny wygląda gra wstępna?
- Rozpięcie rozporka.

- Dlaczego mężczyźni nie mają ZNP (zespołu napięcia przedmiesiączkowego)?
-Po cóż? Oni się tak zachowują cały czas.

-Dlaczego mężczyźni maja penisy?
- Żeby się mogli bawić czymś poza klockami Lego.

Mówi się, że mężczyźni myślą tylko o sexie. To nieprawda, myślą też o:
a) władzy i dominacji,
b) pieniądzach,
c) piwie.

- Dlaczego mężczyźni są podobni do karaluchów?
- Kręcą się po kuchni i cholernie trudno się ich pozbyć

- Dlaczego mężczyźni mówią po imieniu do swoich penisów?
- Bo chcą być 'po imieniu' z tymi, którzy podejmują wszystkie decyzje.

- Dlaczego Bóg stworzył mężczyznę?
- Bo wibrator nie ma funkcji 'koszenie trawnika'.

- Jaka jest różnica miedzy punktem G a pubem?
- Wielu facetów wie jak znaleźć pub.

- Co zrobić, żeby facet przestał myśleć tylko o jednym?
- Wyjść za niego za mąż.

pozdry
defric :o)

P.S.
bez obrazy plisssssskiiiiiii ....... :))))

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-04 17:00:56

Temat: Re: Na polepszenie samopoczucia u kobiet c.d. ;)
Od: "kejti" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> no to jeszcze coś ku oburzeniu facetów i radości kobiet ;)

Prosze o wiecej!
Pozdrawiam
kejti

1. Data: 2001-09-04 19:30:11

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nic jej nie dawaj!
bedzie sie hichrac (jak to slowo sie w ogole pisze) i naigrywac wsrod
kolezanek, z nas, wspanialych kochanych facetow :)

1. Data: 2001-09-04 19:43:01

Od: "kejti" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> nic jej nie dawaj!
> bedzie sie hichrac (jak to slowo sie w ogole pisze) i naigrywac wsrod
> kolezanek, z nas, wspanialych kochanych facetow

Macku, nie przesadzaj. Oczywiscie, ze jestescie kochani i wspaniali ( z
malymi wyjatkami.. :-) ) Dlaczego odbierasz mi prawo do odrobiny smiechu?
Wiesz jaka ceche cenie? Umiejetnosc smiania sie z samego siebie...
Pozdrawiam
kejti
Ps. Nie dziw sie, ze lubie takie dowcipy. W liceum bylam w jedynej w
historii szkoly zenskiej klasie :-)

1. Data: 2001-09-04 19:47:06

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kejti" ładnie prosi:

> Prosze o wiecej!

no cóż.....
skoro tak, to zapraszam na stronę
na której zamieściłam mózg mężczyzny

http://republika.pl/dorotafr/zmienne.html

i poza tym, co niżej,
nie wysyłam już więcej na grupę
podobnych wątków
obiecanki cacanki

napravda!

a niżej
.
.
.
.
.
.
.
coś
.
.
.
.
.
.
.
.
dla
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pracujących kobiet
.
.
.
.
.
.
.
.
.

- Czym się różni wibrator od szefa?
- Wibrator nigdy nie będzie prawdziwym chujem

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-04 19:49:13

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

urażonych - przepraszam

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-04 20:03:22

Od: "Marcin M" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-04 20:17:38

Od: "kejti" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i poza tym, co niżej,
> nie wysyłam już więcej na grupę
> podobnych wątków
> obiecanki cacanki

A moge prosic takowe na priva?
Pozdrawiam
kejti

1. Data: 2001-09-04 21:10:03

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M"

> to było dobre
> kupuje :-)

*100 zł się należy ;-)

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-05 00:23:48

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

defric napisał(a):

> urażonych - przepraszam

Alez niebylo urazonych wiec nieprzepraszaj. A pozatym to bylo naprawde
smieszne. Teraz poopowiadaj dowcipy o kobietach...

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Pracoholik
Wasze zdanie.
Wydobywanie z cienia
Tarot
Re: Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )