Naćpana autentycznością

1. Data: 2015-05-05 08:01:50

Temat: Naćpana autentycznością
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://krysztofiak-wojciech.blogspot.co.uk/2014/12/m
aria-goniewicz-pragnea-osiagnac-boski.html

Maria Goniewicz nie jest ani psychicznie chora ani psychopatką. Jej
przypadek nie poddaje się analizie ani psychiatrycznej ani
psychologicznej. To nie ona zabiła, ale jej Ja filozoficzne to uczyniło,
poszukując testu na autentyczność. Czy można było uniknąć tej zbrodni?
Poezja Goniewicz przejawia się w nieustannych próbach dostosowania
świata do jej Ja filozoficznego. Jej konstrukcje posiadają silny ładunek
nastrojowy, który wywołuje egzystencjalne stany transowe. Z jej punktu
widzenia, były to stany dążenia do dominacji nad światem.

2. Data: 2015-05-05 08:29:43

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gdyby Maria Goniewicz zauważyła na lekcjach filozofii, że nie ma absolutnego,
boskiego punktu widzenia, nie zabiłaby. Niestety polski system edukacyjny nie
pozwala młodym ludziom dojrzeć tego "meta-faktu epistemicznego" z powodu rugowania
myślenia filozoficznego w szkole przez panującą doktrynę religijną. Maria Goniewicz
uczęszczała do gimnazjum katolickiego. Tam została nafaszerowana kategoriami:
absolutnego punktu widzenia, świata wyróżnionego czy nawet wartości wyróżnionych.
Zaczęła poszukiwać św. Grala egzystencji. Nikt jej nie powiedział, że wszystko o
czym mówimy, jest wyłącznie efektem naszych stwórczych mocy narracyjnych."

Ma racje zabiła przez katolicyzm.
To jest oddawna widoczne dlaczego kler tak mordował, bo wychodzisz ze skóry jakbyś
był z boku a nie w człowieku, w sobie, oddalasz się od świata ludzkiego w
abstrajcyjny, dogmatyczny, ludzie na ziemi głowa na niebie, bo przyjęte widzimisie
jest traktowane jako wielka prawda absolutna, czyli inni to groje które nie mają
racji i trzeba im kuku zrobić. Taka postawa wręcz wzywa do agresji i mordowania.

4. Data: 2015-05-05 09:01:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stąd w katolach tyle agresji, bo on wierzy że kler podaje PRAWDĘ ( to tylko
widzimisie a nie prawda), a jak jest ta jedyna PRAWDA ( to co te gnoje pierdolą za
bzdury, to ja znam jedyną prawdę) A jak ją " znam" bo kler mi tak powiedział, a ci
ciągle, ci inni, mi w TVN o czymś innym, to lubię tych z TVN czy podkładam bombusie w
imię jedynej PRAWDY?

Prawda was zniewoli....postmoderniści, bo to są tylko narryracje, kultura,
perspektywy, a mogą być wielorakie, co głowa to inne.

5. Data: 2015-05-05 13:26:29

Temat: Re: Naćpana autentycznością
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Stąd w katolach tyle agresji, bo on wierzy że kler podaje PRAWDĘ ( to tylko
>widzimisie a nie prawda), a jak jest ta jedyna PRAWDA ( to co te gnoje
>pierdolą
Ci to dopiero agresywni:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/glosno-w-mediac
h-o-sprawozdaniu-hiszpanskiej-caritas/

--

Chiron

6. Data: 2015-05-05 16:32:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.youtube.com/watch?v=xSwbbpJZLiM

Dlaczego katolicy są tak chamscy i agresywni?
Blog prowadzę od 2007 r. Większość komentarzy tam, to komentarze katolików -
oczerniające mnie, obelżywe. Doszło do tego, że zacząłem te najgłupsze, najbardziej
chamskie zbierać i publikować w kolejnych wpisach, dla świadectwa katolickiego
chamstwa.

http://m.zapytaj.onet.pl/Category/002,014/2,17497756
,Dlaczego_katolicy_sa_tak_chamscy_i_agresywni.html

7. Data: 2015-05-05 16:38:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

================================

To Twój blog? Coś mi się widzi, że tak?

--

Chiron

8. Data: 2015-05-05 16:38:36

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
================================

To Twój blog? Coś mi się widzi, że tak?

--

Chiron

Nie, pierwsze z brzegu, mogę ci nawklejać do rozpuki bo katolicy są najbardziej
agresywną grupą społeczną, to są efekry właśnie " jedynej prawdy absolutnej"

9. Data: 2015-05-05 16:46:04

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak to się stało, że wzorem katolika i patrioty dla Kościoła staje się brutalny kibic
z racą w ręku, który krzyczy, że "na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści", a
nie młody wolontariusz, który w czasie zbliżającej się WOŚP będzie pomagał zbierać
pieniądze na leczenie starszych ludzi?
Co się dzieje z Kościołem, że staje w obronie kiboli, a ma kłopoty, by jasno
opowiedzieć się przeciw przemocy wobec kobiet, gdyż konwencja, którą podpisał polski
rząd, rzekomo "promuje homoseksualizm"?
Jak trzeba przeżywać swoją wiarę, by twierdzić, że kibice to biedni wykluczeni, a
jednocześnie młodą parę, która nie może mieć dzieci i dlatego stosuje in vitro,
straszyć ekskomuniką i twierdzić, że dokonuje ona "wyrafinowanej formy aborcji"?
Gdzie zabrnął Kościół katolicki w Polsce, dzień w dzień czytający Dobrą Nowinę o
Jezusie z Nazaretu, że swoim wiernym za wzór stawia kibiców, którzy niemal co tydzień
urządzają na stadionach burdy?

http://makowski.blog.polityka.pl/2013/01/06/kibol-no
wy-wzor-katolika/

10. Data: 2015-05-05 16:47:39

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Według danych podawanych przez National Abortion Federation, od 1977 r. na terenie
USA i Kanady radykalni przeciwnicy aborcji dokonali 7 morderstw (ofiary to głównie
lekarze-ginekolodzy lub pracownicy klinik aborcyjnych), 17 prób zabójstwa, 3 porwań,
100 napaści z użyciem żrących substancji, 41 zamachów bombowych, 173 podpaleń, 89
prób podpalenia lub ataku bombowego, 1374 wtargnięć, 1213 aktów wandalizmu. Wiąże się
ich też z zamachem bombowym podczas olimpiady w Atlancie w 1996 r. W późniejszym
okresie popularną metodą walki stało się wysyłanie do klinik aborcyjnych listów z
białym proszkiem (czyli teoretycznie z wąglikiem). Tylko w 2001 r. niejaki Clayton
Wagner wysłał ich 550.
Radykalni przeciwnicy aborcji w USA prowadzą też kontrowersyjną stronę internetową
pod nazwą Nuremberg Files. Zawiera ona dane (nazwiska, adresy, numery telefonów)
lekarzy dokonujących aborcji.

Problem antyaborcyjnego terroryzmu jest traktowany w USA bardzo poważnie. Jeszcze pod
koniec lat 90-tych do zwalczania tego zagrożenia przeznaczono więcej agentów FBI niż
do monitorowania działań Al Kaidy.

Tak zwani "obrońcy życia" w Polsce jeszcze nie posuwają się do zbrodni. Ale czy to,
co już robią - to wciąż za mało, żeby nazwać ich złymi ludźmi? Fanatycznymi,
bezrozumnymi, zapamiętałymi? Czy pierwsze podpalone mieszkanie, pierwszy zamach w
szpitalu, pierwszy zamordowany lekarz albo pacjentka - czy dopiero to otworzy ludziom
oczy na postępki tych rozszalałych fanatyków, którzy z księdzem na czele łamią prawo,
nachodzą, nękają i pozostają bezkarni? Czy my im naprawdę przyznajemy rację, żeby
nazywać ich obrońcami?

Amerykanie nakręcili filmy nie tylko o heroicznych kobietach, które chore na raka i
serce, decydują się mimo wszystko urodzić. Nakręcili też filmy o kobietach
wykrwawiających się na podłogach własnych mieszkań i o lekarzach mordowanych w
trakcie zabiegu na oczach bezbronnych pacjentek. O lekarzach, którzy chodzą do pracy
ubrani w kamizelki kuloodporne, którzy nie wiedzą, czy ten dzień nie będzie ich
ostatnim. O osobach zabijanych w imię "obrony życia". I to nie są filmy SF.

Nasi polscy "obrońcy życia" to ten sam ruch, co amerykański pro life, a czym tamten
może się pochwalić? Siedem zabójstw, siedemnaście usiłowań, sto sześćdziesiąt pięć
podpaleń, czterdzieści jeden udanych zamachów bombowych itd..

Pycha a pokora
Paradoksy kultury współczesnej
Braun mówi o Iranie
Druga tura - Duda-Kukiz?