Pycha a pokora

1. Data: 2015-05-04 22:52:25

Temat: Pycha a pokora
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Największym grzechem jest pycha, największą cnotą jest pokora.
A tymczasem świat ceni pychę a pogardza pokorą.
Za nic nie będę głosował na politykę przenikniętego pychą.

2. Data: 2015-05-04 22:56:27

Temat: Re: Pycha a pokora
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 22:52:25 +0200, zdumiony napisał(a):

> Największym grzechem jest pycha, największą cnotą jest pokora.
> A tymczasem świat ceni pychę a pogardza pokorą.
> Za nic nie będę głosował na politykę przenikniętego pychą.

Widziałam dziś w tv rozdętą pychę Komorowskiego.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

3. Data: 2015-05-04 22:56:35

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:52, zdumiony pisze:
> Największym grzechem jest pycha, największą cnotą jest pokora.

to niekoniecznie tak działa

> A tymczasem świat ceni pychę a pogardza pokorą.
> Za nic nie będę głosował na politykę przenikniętego pychą.

czyli kogo?

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

4. Data: 2015-05-04 22:58:12

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:56, Ikselka pisze:

> Widziałam dziś w tv rozdętą pychę Komorowskiego.

Jaki Komorowski? Nie ma bardziej pysznego człowieczka (w polityce, na
świeczniku) niż Korwin - Mikke.

5. Data: 2015-05-04 22:58:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:58, zdumiony pisze:

> Jaki Komorowski? Nie ma bardziej pysznego człowieczka (w polityce, na
> świeczniku) niż Korwin - Mikke.

A to ktoś serio chce na niego głosować? :)

6. Data: 2015-05-04 23:00:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:56, ikka pisze:

> to niekoniecznie tak działa

W piekle jest pełno najróżniejszych cnót ale nie ma tam pokory.
W niebie jest pełno świętych, którzy mieli najróżniejsze wady, ale nie pychę

7. Data: 2015-05-04 23:00:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 22:58:12 +0200, zdumiony napisał(a):

> Jaki Komorowski? Nie ma bardziej pysznego człowieczka (w polityce, na
> świeczniku) niż Korwin - Mikke.

Twierdzę inaczej.

8. Data: 2015-05-04 23:01:34

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:58, ikka pisze:

> A to ktoś serio chce na niego głosować? :)

Jeżeli przez 26 lat wolnej (no może nie do końca) Polski korzytając z
wolności słowa wsączał swoje prawdy rok po roku to i uzyskał sukces.

9. Data: 2015-05-04 23:02:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 23:00:13 +0200, zdumiony napisał(a):

> W piekle jest pełno najróżniejszych cnót ale nie ma tam pokory.
> W niebie jest pełno świętych, którzy mieli najróżniejsze wady, ale nie pychę

O, turysta :->

10. Data: 2015-05-04 23:02:13

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 23:00, zdumiony pisze:

> W piekle jest pełno najróżniejszych cnót ale nie ma tam pokory.
> W niebie jest pełno świętych, którzy mieli najróżniejsze wady, ale nie
> pychę

byłeś i widziałeś?

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

Paradoksy kultury współczesnej
Braun mówi o Iranie
Druga tura - Duda-Kukiz?
Dziadostwo