Naderwana torebka stawowa w palcu.

1. Data: 2005-07-22 19:59:46

Temat: Naderwana torebka stawowa w palcu.
Od: "Mateusz \(skubbi\)" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas gry w siatkówkę, naderwałem sobie torebkę stawową (tak orzekł
lekarz) u kcuka. Widzę, że ten "wadliwy" znacznie różni się wyglądem od
"zdrowego". Tymczasem minęły już ponad 2 miesiące, a palec dalej boli (co
prawda TYLKO jeśli zaciskam pięść, ale) i inaczej wygląda. Zatem mam
pytanie: kiedy wszystko wróci do normy, a może lekarz był niekompetentny i
źle ocenił przyadłość?

2. Data: 2005-07-22 21:42:44

Temat: Re: Naderwana torebka stawowa w palcu.
Od: "pingwin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz (skubbi)" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawda TYLKO jeśli zaciskam pięść, ale) i inaczej wygląda. Zatem mam
> pytanie: kiedy wszystko wróci do normy, a może lekarz był niekompetentny i

Ciesz sie że to tylko palec a nie np. noga. Moja noga po 3 miesiącach już
wróciła do normy, ale jeszcze czasem odczuwam skutki biegania po schodach:)
Niestety stawy powoli sie regenerują. Czekaj cierpliwie a wszystko wróci do
normy

PS. Jak byłem maly to podczas zabawy przekułem sobie kolano jakimś kolcem.
Przy kucaniu bolało mnie przez jakies 2 lata :)

3. Data: 2005-07-31 09:40:45

Od: "Cheater!!!" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Mateusz (skubbi) podszywający się pod maila s...@v...pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

> [...]
> boli (co prawda TYLKO jeśli zaciskam pięść, ale) i inaczej wygląda.
> Zatem mam pytanie: kiedy wszystko wróci do normy, a może lekarz był

mialem to samo we wrzesni zeszlego roku... boli do tej pory jak odegne
kciuka do tyl (tak uleglem kontuzji - przyjelem mocna pilke a nie
zablokowalem kciuka...) z wygladu raczej zawsze byl taki sam. nie masz
sie chyba czym przejmowac :)

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

(szkodliwa) pasta wybielająca?
stomatologia estetyczna
gdzie znaleźć dobry szpital okulistyczny w mazowieckim lub lubelskim?
Tętno i kręgosłup.
Bóle podbrzusza