Bóle podbrzusza

1. Data: 2005-07-22 15:59:44

Temat: Bóle podbrzusza
Od: "Jakub" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna skarzy sie ostatnio na ostre bole podbrzusza, co chwila
zmienia jej sie nastroj, ma zaparcia, zachcianki i czasami ja mdli. Chodzi
senna i nie ma sil. Mam wrazenie ze ma podwyzszona temperature. Od 2
miesiecy przyjmuje tabletki antykoncepcyjne, zawsze o czasie itd. Niedawno
wrocilismy z pobytu nad jeziorem i podejrzewam ze mogla sobie cos przeziebic
albo zlapac jakas infekcje. Ona upiera sie ze to zapalenie przydatkow.
Zabralem ja do ginekologa ale ten przyjmie dopiero za tydzien. Dlatego moje
pytanie kieruje na grupe - co to moze byc?

2. Data: 2005-07-22 16:59:39

Temat: Re: Bóle podbrzusza
Od: "Zoanmickust" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moja dziewczyna skarzy sie ostatnio na ostre bole podbrzusza, co chwila
> zmienia jej sie nastroj, ma zaparcia, zachcianki i czasami ja mdli. Chodzi
> senna i nie ma sil. Mam wrazenie ze ma podwyzszona temperature.

Może na początek test ciążowy. :-)

Z.

3. Data: 2005-07-23 09:59:31

Od: Cathleen <cathleen78@.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 17:59:44 +0200, *Jakub* napisał(a):

> Moja dziewczyna skarzy sie ostatnio na ostre bole podbrzusza, co chwila
> zmienia jej sie nastroj, ma zaparcia, zachcianki i czasami ja mdli.

Być może objawy te związane są ze stosowaniem antykoncepcji hormonalnej.
Na odległość nikt nie podejmie się diagnozowania. Na pewno znajdzie się
ginekolog, u którego dostanie termin wcześniej niż za tydzień - tym
bardziej, że ma bóle. Warto też wykonać test ciążowy.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

Pomocy!!!!!!!
Ból w okolicach odbytu
"zapaszek" z ust
Pytanie o Doxycline