Nadmierne jedzenie słodyczy

21. Data: 2006-06-09 23:46:10

Temat: Re: Nadmierne jedzenie słodyczy
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:e6cuip$rv9$1@nemesis.news.tpi.pl...
j...@n...pl napisał(a):

> Lubisz alkohol? Wódkę, koniak, wytrawne wino? To bardzo zdrowe napoje
> jeżeli są pite w małych ilościach nawet codziennie......

Lubię szampana, ajer koniak i półsłodkie francuskie wino...ale dawno już
nie piłam.

Przykro mi, ale to co lubisz jest do niczego...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2006-06-09 23:58:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Prawidłwa dieta, którą stosuję oszczędza czas w kuchni nawet do 50%, a je
> się tylko 2 razy dziennie.

Dieta optymalna chyba?
Lepiej jeść często a mało.

> Bardziej mi szkodzą frytki, które codziennie do obiadu robię.
> Jeżeli wiesz, że Tobie szkodzą, to po co jesz?

Mam po prostu na nie wielką ochotę, ale niestety trochę sadła na brzuchu
już dostałam. Jak z tydzień tych frytek nie będę jadła to się unormuje.

> Organizm czesto nam podpowiada co jest dla niego dobre, a co nie.

No właśnie. Dla mnie dobre są frytki.

> (Chyba, że ktoś napatrzył się na reklamę "espumisanu", dzięki któremu można
> jeść wszystko...)))

Espumisam to na wzdęcia, a wzdęcia to ja mam po jabłkach, więc je sobie
po prostu trę na tarce.
Ten espumisan zadziałał u mnie odwrotnie :D

> Żółtko jajka jest jedynym produktem od którego nie może być uczulenia w
> najmniejszym stopniu. Uczulenie może byc ewentualnie od białka jajka, czyli
> jego otoczki białkowej. Ale to tylko u ludzi źle się odżywiających, mających
> tzw. skazę białkową.

A co ma wspólnego złe odżywianie się ludzi ze skazą białkową? Skaza
białkowa to choroba.
Właśnie ludzie ze skazą białkową dobrze się odżywiają. Jak były kartki
na mięso, to mieli nawet potrójny przydział kartek (tak jak i cukrzycy)
ze względu na tą chorobę.

--
Kaja

23. Data: 2006-06-10 00:03:20

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Przykro mi, ale to co lubisz jest do niczego...:)))

Zależy z której strony się na to patrzy;-)

--
Kaja

24. Data: 2006-06-10 08:28:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> no dobrze ale co z tym zrobić, skoro organizm ciągle sie domaga słodyczy
> ciągle mu ich dostarczam.
> mam ten sam problem.
> 2 czekolady dziennie plus batoniki etc to standard u mnie.
> nie tyję, jestem szczupłą osobą.
>
> czym można zastąpic ten niezdrowy cukier?
> swojego czasu próbowałam sokami z marchwi etc ale chyba mi nie wyszło :)

dobrze zbilansowana dieta, najlepiej od dietetyka, gdzie bedzie sie jesc
malo, a czesto, w tym odpowiednia ilosc dobrych weglowodanow. mi wtedy
slodyczy sie nie chce jesc.

25. Data: 2006-06-11 18:17:07

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jun 2006 10:28:17 +0200, siliana napisał(a):
> [...]
>
> dobrze zbilansowana dieta, najlepiej od dietetyka, gdzie bedzie sie jesc
> malo, a czesto, w tym odpowiednia ilosc dobrych weglowodanow. mi wtedy

może zdradzisz swoją dietę? :)

26. Data: 2006-06-11 23:03:17

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 10 Jun 2006 10:28:17 +0200, siliana napisał(a):
> su próbowałam sokami z marchwi etc ale chyba mi nie wyszło :)

> może zdradzisz swoją dietę? :)

Diety kogoś nie można powielać u siebie z wielu przyczyn.
Jakie czynniki składaja się na różnorodność diety u różnych ludzi?
1. Wiek
2. Płeć
3. Choroby
4. Nadwaga lub niedowaga
5. Aktywnośc zawodowa
6. Aktywnośc fizyczna

Pozdrawiam Jurek M.

27. Data: 2006-06-12 18:40:57

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jun 2006 01:03:17 +0200, j...@n...pl
napisał(a):

> 1. Wiek
24

> 2. Płeć

> 3. Choroby
brak

> 4. Nadwaga lub niedowaga
173cm/60kg

> 5. Aktywnośc zawodowa
praca głównie siedząca
> 6. Aktywnośc fizyczna
raz/tydzień

no i co teraz?:))

28. Data: 2006-06-12 19:10:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 24

> brak

> 173cm/60kg

> praca głównie siedząca
> raz/tydzień
>
> no i co teraz?:))

Nic teraz, ja podałem jak różne czynniki decydują o indywidualiźmie diety.
Inną dietę potrzebuje Pudzianowski, a inną staruszka siedząca przed
telewizorem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

29. Data: 2006-06-14 15:13:48

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> 173cm/60kg

ty nie masz nadwagi. co najwyzej mozesz sportem wyrzezbic to i owo.

HMB - czy mozna alkohol?
Vitaminy poprawiajace wyglad skory
Prosba o przetlumaczenie diagnozy
Nadmiar potasu a tkliwość mięśni