Vitaminy poprawiajace wyglad skory

1. Data: 2006-06-08 17:22:46

Temat: Vitaminy poprawiajace wyglad skory
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

moze ktos polecic sprawdzony zestaw witamin w rozsadnej cenie, poprawiający
stan skory, wlosow i paznokci.w archiwum nic ciekawego nie znalazlam:((

dzieki

2. Data: 2006-06-08 17:59:32

Temat: Re: Vitaminy poprawiajace wyglad skory
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

komorowa napisał(a):
> witam
>
> moze ktos polecic sprawdzony zestaw witamin w rozsadnej cenie, poprawiający
> stan skory, wlosow i paznokci.w archiwum nic ciekawego nie znalazlam:((

Jedz truskawki ( jak już będą te nieszklarniowe).

--
Kaja

3. Data: 2006-06-09 14:35:19

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e69omd$kr$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
Było:

> Jedz truskawki ( jak już będą te nieszklarniowe).

No własnie, w lato to jakoś tak bez sensu łykać pigułki...

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-06-09 21:12:33

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

komorowa napisał(a):
> witam
>
> moze ktos polecic sprawdzony zestaw witamin w rozsadnej cenie, poprawiający
> stan skory, wlosow i paznokci.w archiwum nic ciekawego nie znalazlam:((

Napiszę, bo widzę, że Ci tylko truskawki polecają. :) Trudno
reklamować konkretny produkt, zwłaszcza, że zestawów witamin i
mikroelementów jest bez liku. Nie pamiętam ile kosztuje ale
stosunkowo tani jest Vitaral. Choć na same włosy podobno najlepiej
robi wyciąg ze skrzypu. Co do cen, poszukaj w internetowych aptekach.
Ale to tylko suplementy. Najważniejsza jest dieta. W googlu znajdziesz
spoto porad co jeść.
Pozdrawiam,
P.P.

5. Data: 2006-06-09 21:49:49

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polski pacjent" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...
komorowa napisał(a):
> [...]

robi wyciąg ze skrzypu. Co do cen, poszukaj w internetowych aptekach.
Ale to tylko suplementy. Najważniejsza jest dieta.

O właśnie, dieta, dieta i jeszcze raz dieta..Po co masz zażywać jakieś
syntetyczne witaminy? A nie lepiej witaminy, które są w żółtkach jaj? Na 13
witamin znanych w przyrodzie, w żółtku występuje ich aż 12, oprócz witaminy
C. I żółtko jajka jest przyswajalne w 95%, jak żaden inny produkt.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-06-09 22:12:55

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> witamin znanych w przyrodzie, w żółtku występuje ich aż 12, oprócz witaminy
> C. I żółtko jajka jest przyswajalne w 95%, jak żaden inny produkt.

Kiedyś wszyscy wmawiali, że nie można jeść dużo jaj, bo to niby
cholesterol czy męskie hormony. Prawda to Jerzy?
Onegdaj podobno żółtko stosowało się na włosy ;)

7. Data: 2006-06-09 23:26:36

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polski pacjent" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
j...@n...pl napisał(a):
> [...]

cholesterol czy męskie hormony. Prawda to Jerzy?
Onegdaj podobno żółtko stosowało się na włosy ;)

Podobno żółtka na włosy sa niezastąpionym środkiem, aczkolwiek ja nie
stosowałem.
Jak jajko może być szkodliwe, skoro jest jedynym wzorcem pokarmowym.
człowieka. A więc logika wskazuje, że im jemy więcej jajek, tym lepiej dla
naszego zdrowia.
W różnych lekarstwach (tych drogich też) są substancje pochodzące właśnie z
żółtek jaj.
A odnośnie zjadanego cholesterolu w produktach spozywczych, nie ma to
żadnego znaczenia dla cholesterolu krążącego we krwi. Dopiero cholesterol
przerabiany w wątrobie z węglowodanów jest szkodliwy, bo po syntezie
trójglicerydów, a potem syntezie cholesterolu osadza się w postaci blaszek
miażdżycowych w tętnicach. Ale powstaje tylko i wyłącznie z cukrowców. Nawet
może powstawać z owoców (fruktozy).
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-06-09 23:44:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent napisał(a):

> Kiedyś wszyscy wmawiali, że nie można jeść dużo jaj, bo to niby
> cholesterol czy męskie hormony.

Aaaaa, to ja już wiem dlaczego Jerzy tak te jajka wcina ;-)

--
Kaja

9. Data: 2006-06-11 23:39:38

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Polski pacjent napisał(a):

> [...]
> cholesterol czy męskie hormony.

Aaaaa, to ja już wiem dlaczego Jerzy tak te jajka wcina ;-)

Jerzy wcina prawie 2000 jaj rocznie, bo nie ma nic lepszego od jajek.
Choletserol zawarty w produktach żywnościowych i wchłaniany przez krew nie
ma kompletnie żadnego znaczenia. Dopiero cholesterol wytwarzany przez
watrobę z węglowodanów może mieć fatalne skutki osadzając się w tętnicy w
postaci tzw. blaszek miażdżycowych.
Cholesterofobia już dawno minęła w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy
Zachodniej. A niestety w Polsce trwa nadal...
Pozdrawiam Jurek M.

Prosba o przetlumaczenie diagnozy
Nadmiar potasu a tkliwość mięśni
Stomatologia
Internetowa apteka może być tańsza o 10-15 procent
WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu