Prosba o przetlumaczenie diagnozy

1. Data: 2006-06-08 15:50:16

Temat: Prosba o przetlumaczenie diagnozy
Od: "Flower" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mi moze przetlumaczyc diagnoze z laciny?
Kolpitis Mycoticum.Susp.Condylomata
Dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2006-06-08 17:42:08

Temat: Re: Prosba o przetlumaczenie diagnozy
Od: "docdoc" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

podejrzenie grzybiczego zapalenia szyjki macicy, kłykciny
docdoc

3. Data: 2006-06-08 19:22:20

Od: "Bea" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podejrzenie grzybiczego zapalenia szyjki macicy, kłykciny
> docdoc

Szyjki macicy?A ja mysle,ze zapalenie pochwy...

4. Data: 2006-06-09 06:50:55

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea napisał(a):
> Szyjki macicy?A ja mysle,ze zapalenie pochwy...

Ze względu na występowanie związku Twojej wypowiedzi z rzeczywistością
oficjalnie wnioskuję o wydaniu Ci 500ml 40% wodnego roztworu alkoholu
etylowego.

--
Krzysiek, EBP
Wielki krok nastąpił w dniu w którym ludzie, aby lepiej wzajemnie się

Nadmiar potasu a tkliwość mięśni
Stomatologia
Internetowa apteka może być tańsza o 10-15 procent
WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu
cera a witaminy - pytanko