Nadmierne pocenie

1. Data: 2006-08-25 11:21:48

Temat: Nadmierne pocenie
Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

Jak zwalczyc ?
Wiem: prysnic w cieplej i zimnej wodzie
{na przemian},
dezodoranty,
przewiewna odziez.
Bez rezultatu.
Czy jakies lekarstwo,ziola moga byc pomocne ?

Slonecznie i serdecznie

Lil

2. Data: 2006-08-25 13:53:57

Temat: Re: Nadmierne pocenie
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

- - napisał(a):
> [...]
> Czy jakies lekarstwo,ziola moga byc pomocne ?

Poczytaj o szałwi lekarskiej. Chyba ona ma też wpływ na pocenie
się.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-08-25 17:57:04

Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

JaMyszko
Dziekuje

calusy

Lil

4. Data: 2006-08-25 23:53:18

Od: "Andrzej" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przewiewna odziez.
> Bez rezultatu.
> Czy jakies lekarstwo,ziola moga byc pomocne ?

Pocić się musisz bo jest to naturalny system chłodzenia, ale można to
miejscowo prawie zatrzymać. Nie słyszałem aby na kogoś nie działał
dezodorant antyperspirant bo takie są przeciw poceniu inne to tylko
pachnidła obojętnie co by pisali producenci. Głównym składnikiem ich jest
Aluminium Chlorohydrate, lub Aluminium zirconium trichlorohydrex.
Nie polecę ci konkretnego bo nie pamiętam nazw dostępnych w Polsce, a sam
używam Right Guard w sprayu lub Old Spice w sztyfcie biały (przezroczysty
miałem wrażenie że jest słabszy). Oba wstrzymują miejscowo (chyba
najczęściej używamy pod pachę) wydzielanie potu na kilka, kilkanaście
godzin i to naprawdę działa a dalej wystarczy prysznic.
Pozdrowienia Andrzej

5. Data: 2006-08-26 07:17:15

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na upalne dni znakomity jest Bellergot, i sie z czlowieka pot nie leje.
Mogliby tylko wywalic stamtad luminal :]

6. Data: 2006-08-26 16:31:24

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał:
> Pocić się musisz bo jest to naturalny system chłodzenia,

To prawda!
Ale czasami zdarzają się dziwne odstępstwa od "normalnego"
chłodzenia organizmu.
W szkole miałam kolegę, który tak się pocił, że aż marynarka
była mokra. On się pocił pod pachami, ale mój młody sąsiad, przez
parę lat pocił się cały. Aż mu się współczuło, jak widziało
się krople na czole - ale facet się męczy - taka myśl
przychodziła.

> [...]
> pachnidła obojętnie co by pisali producenci. Głównym składnikiem ich jest
> Aluminium Chlorohydrate, lub Aluminium zirconium trichlorohydrex. [...]

Wiem właśnie, że w niektórych antyperspirantyach (zapobiegające
wydzielaniu potu) jest używane aluminium. I (prawdopodobnie) jego
działanie polega na zaczopowaniu gruczołów potowych. A więc Twoje
pierwsze zdanie w tym poście, jakby zaprzeczało stosowaniu tego typu
dezodorantu.
Poza tym, chciałabym skorzystać z Twojej wypowiedzi i zadać pytanie
ludziom obeznanym z wiedzą wpływu aluminium na chorobę alzhaimera.
Czy dzisiejsza wiedza na ten temat, potwierdza wcześniejsze
podejrzenia, iż jednym z czynników choroby alzhaimera jest właśnie
aluminium?
http://portalwiedzy.onet.pl/1,15,8,21422050,59747793
,2344239,0,forum.html
Niestety, nie znalazłam bardziej miarodajnego źródła w języku
polskim:]
Z góry dziękuję za odpowiedzi:)

7. Data: 2006-08-26 20:45:54

Od: "Andrzej" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

,2344239,0,forum.html
Niestety, nie znalazłam bardziej miarodajnego źródła w języku

He, przestałem się tym przejmować przed laty jak dowiedziałem się ile
wchłaniamy aluminium z innych źródeł. Głównym źródłem z którego kumuluje
się aluminium w organizmie jest droga pokarmowa nasza woda, warzywa,
produkty spożywcze (masa dodatków zawierających aluminium i jego sole).
Niedawno wszystkie zakłady uzdatniania wody w Polsce stosowały siarczan
żelazowo-aluminiowy do koagulacji i chyba tak jest do dziś pomimo, że w
niektórych krajach właśnie z powodu stwierdzenia kumulowania się aluminium
w organizmie i jego negatywnego wpływy na tkankę nerwową od tego odeszli.
Aluminium nie jest trucizna i z tego powodu jego szkodliwe działanie jest
bagatelizowane i nie udowodniono jego bezpośredniego wpływu na powstanie
choroby Alzhaimera i Parkinsona. Faktem jest natomiast, że u osób chory
jego poziom jest zwiększony w mózgu i komórkach nerwowych gdzie
ostatecznie sie kumuluje i jego nadmiar wywołuje podobne objawy do tych
chorób ale samo podłoże tych chorób chyba jest inne, aluminium jej tylko
sprzyja. Wracając do źródeł jego wchłaniania to wiele warzyw i owoców ma
jego nadmiar, występuje w pieczywie ( i wypiekach z dodatkiem proszku do
pieczenia i wybielanej mące) w niektórych lekach ( chyba najwięcej w tych
na nadkwasotę czy inne problemy żołądkowo-wrzodowe w innych jako
substancja przeciwzbrylająca).
To jest temat rzeka ale ja nie jestem fachowcem i może ktoś inny się
wypowie, mam tylko dobra pamięć i pamiętam to co kiedyś czytałem. Nawiasem
podpowiem, że czym więcej się człowiek uczy lub trenuje pamięć tym ma ją
lepszą. Teraz się uczę intensywnie angielskiego i z każdym miesiącem coraz
łatwiej idzie zapamiętywanie nowych słów. Jak już będę zapominał to będę
się martwił bo to będzie pierwszy objaw nadmiaru aluminium, a wiekowo mam
już dawno z górki ;))).

Pozdrowienia A.

arytmia-potrzebuje informacji
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
jak leczyc liszaj.?
Jak wykasować szybko zmiany typu łuszczyca
prof. Fabis - ortopeda - kto zna?