arytmia-potrzebuje informacji

1. Data: 2006-08-25 06:40:35

Temat: arytmia-potrzebuje informacji
Od: "Ewa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam arytmie, ok 4 tys zatrzyman akcji serca na dobe( wykazal holter). Czy
trzeba to leczyc? Lekarz przepisal mi tabletki, ktore mi nie sluza, a ja nie
mam jakis specjalnych dolegliwosci. Czy arytmia moze byc niebezpieczna?
Nie wiadomo jakie sa jej przyczyny u mnie, wad serca nie mam. Bylabym
wdzieczna za informacje...
Ewa

2. Data: 2006-08-25 10:58:50

Temat: Re: arytmia-potrzebuje informacji
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam arytmie, ok 4 tys zatrzyman akcji serca na dobe( wykazal holter). Czy
> trzeba to leczyc? Lekarz przepisal mi tabletki, ktore mi nie sluza, a ja
> nie

nie wiem czy dobrze sie orientuje, ale jesli to "zatrzymanie" oznacz brak
skurczu kiedy powinien on byc, to srednio obliczajac "wypada" ci co 20
uderzenie,
wiec to chyba jednak bardzo czesto,

Tomek

3. Data: 2006-08-25 12:52:29

Od: "Ewa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał>
> nie wiem czy dobrze sie orientuje, ale jesli to "zatrzymanie" oznacz brak
> skurczu kiedy powinien on byc, to srednio obliczajac "wypada" ci co 20
> [...]

tak, to czesto tylko czy powinnam cos z tym zrobic czy po prostu zostawic
lekarz stwierdzil, ze skoro mi ten lek nie sluzy to odstawic i tyle
ja nie odczuwam jakis specjalnych dolegliwosci
tylko nie wiem czy arytmia moze sie poglebiac czy przeciwnie i jakie niesie
ze soba zagrozenia

4. Data: 2006-09-08 16:51:55

Od: m...@o...pl (gosia) szukaj wiadomości tego autora

ja mam taka arytmię z kolei,że holter wykazał mi 10 do kilkanascie tysięcy
skurczów dodatkowych na dobę . Jest bardzo wiele rodzajów arytmii i ich
źródeł,dlatego powinnaś iśc do kardiooga,lepiej się upewnić o
konsekwencjach,które mogą powstać bez leczenia.pozdrawiam

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
jak leczyc liszaj.?
Jak wykasować szybko zmiany typu łuszczyca
prof. Fabis - ortopeda - kto zna?
Zerwane troczki rzepki kolanowej