Nadmierne pocenie sie

1. Data: 2004-12-10 10:45:46

Temat: Nadmierne pocenie sie
Od: Grizlyyy <g...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem jak w temacie.
Dotyczy to zarowno mocnego wysilku fizycznego jak i momentow stresu.
Uprzedzajac odpowiedzi... to raczej nie jest problem cukrzycy, poniewaz
ten problem mam od dziecinstwa, a w tym czasie (25lat) mialem setki
roznych badan (chociazby w szkole lub przed przyjeciem do jakiejs
szkoly) i zawsze byly w normie.
Czy taka dolegliwosc mozna skutecznie leczyc lub moze jest jakis srodek,
ktory sie zazywa bezposrednio przed zaplanowanym wysilkiem/stresem,
ktory chociaz redukuje pocenie sie ??

2. Data: 2004-12-10 15:42:43

Temat: Re: Nadmierne pocenie sie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:u7fud.84516$ha.9385@news.chello.at
Od: Grizlyyy <g...@p...wytnij.to.onet.pl>
Było:
> Witam,
>
> Mam problem jak w temacie.
> Dotyczy to zarowno mocnego wysilku fizycznego jak i momentow
> stresu. ...

Ja piję herbatkę z szałwi, ma dosyć mocne właściwości przeciwpotne.
Z tym że organizm poci się po to aby pozbyć nadmiaru ciepła, czyli jeżeli
twoje pocenie jest uzasadnione to może nie pij ...
Albo poczekaj na wypowiedź jakiegoś lekarza.

http://evil.pl/pip/index.html

3. Data: 2004-12-10 17:20:26

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Grizlyyy <g...@p...wytnij.to.onet.pl> napisał(a)
> [...]

> Czy taka dolegliwosc mozna skutecznie leczyc lub moze jest jakis srodek,
> ktory sie zazywa bezposrednio przed zaplanowanym wysilkiem/stresem,

Ja mam podobnie...poce sie...i moj sposob na to...koszulki z
"oddychajacego" materialu +dobry dezodorant (taka "skala" bez zapachowy i
pot tez po nim nie smierdzi, mniej sie poce).

--
Pozdr. Hektor

Makulopatia oka
wiecznie łzawiące oko