Czy stawiać bańki?

1. Data: 2004-12-10 10:54:44

Temat: Czy stawiać bańki?
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów

Lekarka zleciła postawienie baniek mojej 7-miesięcznej córce, żeby zapobiec
podawaniu antybiotyku jak było poprzednim razem.
Nie mam nic przeciwko bańkom i raczej ufam naszej pani doktor, ale chciałabym
potwierdzenia zasadności stawiania baniek.
Pani doktor wytłumaczyła ich stawianie (nie ma zmian w oskrzelach i płucach)
możnością ściągnięcia ropy, bo mała ma bardzo brzydkie, zaflegmione gardło.
Czy to na pewno tak działa?
Starszej córce stawiałam bańki przy oskrzelach gdy miała 2 lata(udało się bez
antybiotyku), ale na samo gardło? Ona jest jeszcze taką kruszynką.

Dlatego pytanie jak w temacie: stawiać czy nie?

renpas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-12-10 13:21:57

Temat: Re: Czy stawiać bańki?
Od: "Monika " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

renpas <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> antybiotyku), ale na samo gardło? Ona jest jeszcze taką kruszynką.
>
> Dlatego pytanie jak w temacie: stawiać czy nie?

Ja stawiłam jak miałam małe dziecko, szklane bezogniowe, możesz nawet na 3
minuty 2 bańki niezbyt mocno przyssane. W tej chwili radzę sobie lekami
homeopatycznymi.
Pozdrawiam.

Nadmierne pocenie sie
Makulopatia oka