2 lata i napuchniete jądra

1. Data: 2004-12-10 11:25:35

Temat: 2 lata i napuchniete jądra
Od: "xcichy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dwulatek ma gorączkę(38) i napuchnięte jądra. Czy to może być reakcja na
szczepionkę? Tydzień temu był szczepiony przeciw śwince, odrze i różyczce
oraz gruźlicy. Nie ma innych obiawów.xc

2. Data: 2004-12-10 11:26:28

Temat: Re: 2 lata i napuchniete jądra
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Dec 2004 12:25:35 +0100, xcichy wrote:

> Dwulatek ma gorączkę(38) i napuchnięte jądra. Czy to może być reakcja na
> szczepionkę? Tydzień temu był szczepiony przeciw śwince, odrze i różyczce
> oraz gruźlicy. Nie ma innych obiawów.xc

Gdyby to był mój dwulatek, to zamiast marnować czas na grupy dyskusyjne
pojechałbym z nim do lekarza.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-12-10 11:57:58

Od: "xcichy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby to był mój dwulatek, to zamiast marnować czas na grupy dyskusyjne
> pojechałbym z nim do lekarza.
>
> m.

Uwazasz , że on stoi koło mnie i czeka co tu napiszą?xc

4. Data: 2004-12-10 12:04:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Dec 2004 12:57:58 +0100, xcichy wrote:

> Uwazasz , że on stoi koło mnie i czeka co tu napiszą?xc

Nie wiem - skąd mam wiedzieć? Ale skoro zamiast jechać z dzieckiem do
lekarza piszesz na niusy, to wszystko jest możliwe.

Lekarz, który obejrzy dziecko, będzie miał o rząd wielkości więcej
danych, żeby powiedzieć co się dzieje, niż ktokolwiek tutaj.
Chyba, ze liczysz na to, że tą grupę zasiedlają jasnowidze (fakt, kilku
tu było, ale chyba się obrazili ostatnio ;) ).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Czy stawiać bańki?
Nadmierne pocenie sie