CYSTA!!!

1. Data: 2004-12-10 11:29:54

Temat: CYSTA!!!
Od: "Marzena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od prwie roku mam torbiel przyjajnikowom. Lekarz zaproponowal mi zabieg,
laparoskopie. Czy ktos moglby mi wyjasnic na czym to polega? Ile czsu bede
musialazo stac w szpitalu? Jak dlugo trwa rekonwalescencja? I co ze
wspolzyciem?

2. Data: 2004-12-10 12:04:20

Temat: Re: CYSTA!!!
Od: "Iza" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

a duza masz ta cyste?
ja mialam taka torbiel jeszcze w styczniu i bylam u 2 lekarzy.
mialam cyste 8cm na 7 cm i w ogole nawet chodzic nie moglam taki mega ból.
Jedna lekarka od razu skierowala mnie na laparoskopie (zabieg w szpitalu
robi sie 2 naciecia po boku jamy brzucha i wycina torbiel, jest sie chyba
1-2 dni w szpitalu)
Natomiast drugi lekarz jeden z najlepszych w krakowie zalecil
farmakoterapie, dostalam duphaston i minisiston, po 2 miesiacach po torbieli
ani sladu, a juz mnie chcieli kroic, dlatego trzeba uwazac na lekarzy jedni
od razu daja na stol bez zastanowienia, nie wiem jak w twoim przypadku,
lekarka ktora chciala mnie kroic stwierdzila ze nie ma szans(!!!!) aby
torbiel sie sama cofnela. Jak widac taka madra byla...
Dlatego zastanow sie najpierw , a najlepiej skonsultuj z kilkoma lekarzami
Pozdrawiam
Iza

3. Data: 2004-12-10 12:09:50

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> laparoskopie. Czy ktos moglby mi wyjasnic na czym to polega?  Ile czsu bede
> musialazo stac w szpitalu? Jak dlugo trwa rekonwalescencja? I co ze

http://www.zdrowie.med.pl/uk_rozrodczy/badania/lapa.
html znalazłam cos
takiego tylko

a tez mam torbiel jajnika kt sie odnawia co jakis czas, ja na razie sciągnełam
ten plyn metoda biopsji i od miesiąca jest oki , pozatym bylo o tym w watku
Harmonet a torbiel z dn. 9.11.04 z godz.15.44

z tego co mi mowil moj lekarz w szpitalu spedzam 3 dni ale no nie wypowiem sie
wiecej bo sie na ten zabieg nie zdecydowałam
http://zdrowie.org.pl/womens/wyswietl.php?id=76

pozdr.

Aska

4. Data: 2004-12-10 12:59:26

Od: "Aska " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi sie 2 naciecia po boku jamy brzucha i wycina torbiel, jest sie chyba

nie po bokach a przez pepek czy jakos tak wprowadza się laparoskop ( ale fakt
dokladnie nie wiem )

> [...]
> lekarka ktora chciala mnie kroic stwierdzila ze nie ma szans(!!!!) aby
> torbiel sie sama cofnela. Jak widac taka madra byla...

hmm..... al eona ma tą torbiel od roku , a taka juz sie raczej nie wchlonie ,
zalezy duzo od wielkosci

Iza mam [pytanie jak przyjmowalas duphaston i minisiston ( tabletki anty )
razem czy oddzielnie ?? bo raczej razem to si eich przepisywac ni epowinno ,
chodzi mi po prostu o dawkowanie ( ot tak na przyszłość, jesli sie znowu
odnowi )

pozdr
Aska

5. Data: 2004-12-10 14:42:57

Od: "Iza" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska " <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie po bokach a przez pepek czy jakos tak wprowadza się laparoskop ( ale
> fakt
> dokladnie nie wiem )

przez pepek jedno ale procz tego robi sie tez 2 naciecia po bokach

> hmm..... al eona ma tą torbiel od roku , a taka juz sie raczej nie
> wchlonie ,
> zalezy duzo od wielkosci

moze jeszcze nie probowala farmakoterapii

> [...]
> ,
> chodzi mi po prostu o dawkowanie ( ot tak na przyszłość, jesli sie znowu

przyjmowalam duphaston najpierw przez miesiac a potem minisiston

pozdrawiam
Iza

2 lata i napuchniete jądra
Czy stawiać bańki?