cisnieniomierz elektroniczny

1. Data: 2004-12-10 11:46:18

Temat: cisnieniomierz elektroniczny
Od: "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam!!

Szukam po sklepach interentowych i wszytskie ktore znalazlam sa w cenach
okolo 200zl
czy da sie kupic gdzies taniej taki cisnieniomierz???
dziekuje za odpowiedzi
Aleksa_Be

2. Data: 2004-12-10 12:01:54

Temat: Re: cisnieniomierz elektroniczny
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cpc2ad$1vsu$...@n...ipartners.pl,
Aleksa_Be <dyskusje(usunspam)@poczta.fm>:
> [...]
> cenach okolo 200zl
> czy da sie kupic gdzies taniej taki cisnieniomierz???

A propos taniej, w Biedronce wlasnie sie pojawil za 79zl, wyglada OK, ale
nie wiem, jakiej jest jakosci...
Ma nalepke "rekomendowany przez dzial marketingu zespolu Zbigniewa Religi"
(lub podobnie, z glowy pisze - nie wiem, co to ma oznaczac ...)

--
Robert

3. Data: 2004-12-10 16:45:18

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> okolo 200zl
> czy da sie kupic gdzies taniej taki cisnieniomierz???

Na Allegro

Magda

4. Data: 2004-12-10 17:19:30

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> wrote in message
> witam!!
>
> Szukam po sklepach interentowych i wszytskie ktore znalazlam sa w cenach
> okolo 200zl
> czy da sie kupic gdzies taniej taki cisnieniomierz???

Jasne, tylko po co? Tak czy inaczej, zanim kupisz konkretny egzemplarz,
porównaj jego wskazania z jakimś normalnym ciśnieniomierzem, jeśli to
możliwe

T.

5. Data: 2004-12-13 08:04:18

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem w Selgrosie ciśnieniomierz Rossmax (oczywiście Made in China, jak
prawie wszystko). Dałem coś koło 90 zł i od roku działa ok. Wskazania są
wiarygodne.

Jacek

P.S.
Mała rada: jeżeli możesz wybierać to wybierz model zasilany bateriami R6 a
nie malutkimi R3. R3 nie dość że są droższe, to nie wystarczają na długo.

CYSTA!!!
2 lata i napuchniete jądra
Czy stawiać bańki?
Nadmierne pocenie sie