Nadmierne pocenie sie

1. Data: 2000-11-11 10:12:54

Temat: Nadmierne pocenie sie
Od: "nielDa" <n...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku miesiecy mam problem, mianowicie bardzo sie poce. Nie ma roznicy
czy jest mi goraco, czy zimno poce się bez wzgledu na to czy jestem cieplo
ubrany czy w samej koszulce. Poce sie przede wszystkim pod pachami, chociaz
ostatnio rowniez na dloniach. Najgorsze jest to, ze dzieje sie tak przede
wszystkim w szkole, a w domu juz nic mi nie jest. Domyslam sie, ze ma to
podloze nerwowe, ale ja na prawde sie nie mam czym przejmowac. Prosze kogos
o odpowiedz, bo probowalem juz roznych sposobow, ale nic nie pomaga. Moze
wizyta u jakiegos lekarza (jakiego?) albo jakies ziola.

Daniel