Nadprodukcja warzyw- co począć?

1. Data: 2002-07-06 08:28:07

Temat: Re: Nadprodukcja warzyw- co począć?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ag3nda$qr7$1@news.onet.pl...
> Wiem ze "kleska urodzaju" to glupie okreslenie ale mam cos w tym stylu -
po
> Kabaczki- jedyna mi znana metoda to machnac cos w guscie bezmiesnego lecza

Kabaczki mozna obrac ze skorki, pokroic w niewielkie kostki, popakowac w
woreczki i zamrozic. Zima jak raz nadadza sie do zupy warzywnej typu
"potage".
Pozdr
Grzegorz

1. Data: 2002-07-06 08:30:08

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Grzegorz Szutka wrote:
> a swoja droga rybnik to nazwa ktora mi sie obila o uszy. tylko nie
pamietam
> z jakiej okazji...

RYBny pikNIK tam byl? ;-)
Pozdr

1. Data: 2002-07-07 14:26:04

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> fasolka szpragowa, cos kiedys mi sie o uszy obilo, jest nie za
> bardzo dobra do sloikow. nie pamietam dlaczego. lepiej mrozic w
> pojedynczych wartswach.

Witam!
Ja kiedyś zamroziłam fasolkę szparagową - była okropna, musiałam
wywalić. Zrobił się taka włóknista i gąbczasta jednocześnie.

A moja mama robi taką kolorową sałatkę: marchew, patison, kabaczek,
ogórek, kalafior, fasolka szparagowa, czerwona papryka, kawałek
chrzanu, ząbek czosnku i do tego zalewa, jak do marynowania papryki, w
słoiki i zagotować. Jak ktoś ma duży i dość ozdobny słoik (taki litr
lub większy) i duszę artysty, to może warzywka fantazyjnie
pociąć i z tego ułożyć super kompzycję. Coś takiego można potem nawet
sprezentować.

PS. Kiedyś tu coś pisałam, ale niewiele i dość dawno temu, więc
chciałam się przywitać :-)

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

1. Data: 2002-07-08 10:23:09

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Barbara Czaplicka z adresu <b...@i...com.pl> napisał:

> From: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl>
>
> Grzesiu, napisz gdzie mieszkasz, moze czesc osob z grupy moglaby Ci
> wspomoc w tej 'klesce urodzaju' :-)
> A przy okazji ogrodek bylby wypielony. Zawsze to wspolnymi silami
> szybiecj idzie.
> Barbara

Rybnik , zapraszam!
grzesiek

1. Data: 2002-07-09 10:24:52

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno masz jakieś domy dziecka czy inne podobne instytucje w pobliżu. Im
zawsze się przyda.

Edyta

frytki - jak to było?
Witam wszystkich grupowiczów:
spoznione dzieki dla Anety
_ Filtry do wody pitnej - Odwrócona Osmoza - 280 litrow / h - Gwarancja
Re: Nadprodukcja warzyw- co począć?