Nadwaga i społeczeństwo

1. Data: 2003-03-21 09:25:13

Temat: Nadwaga i społeczeństwo
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Pizse do wszystkich z nadwaga i otyłych!!

Napiszcie mi prosze jak sobie radzicie w społeczenstwie, w srod ludzi,
znajomych, w pracy itd...ja kompletnie sobie nie radze i mysle ze na kazdym
kroku jestem oceniana, wazona wzrokiem, niedoartosciowana, malo atrakcyjna itd
choc wiele osob mowi inaczej, ja wiem ze tylko osoby z normalana waga ciala
moga swobodnie funkcjonowac, chodzic na plaze w 2 czesciowym kostiumie, nosisc
mini itp...

Nie moge sie pozbyc swoich kg ..ciagle jestem glodna wiec moje diety trwaja 4
dni najwiecej...

:-(((( lipa poprostu zycie to wielka lipa!

2. Data: 2003-03-21 11:17:09

Temat: Re: Nadwaga i społeczeństwo
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

widze ze wszystkie grubasy sabie radza wspaniale gratuluje@!!!! szkoda ze nie
mnie...

3. Data: 2003-03-21 11:29:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Napiszcie mi prosze jak sobie radzicie w społeczenstwie, w srod ludzi,
> znajomych, w pracy itd...ja kompletnie sobie nie radze i mysle ze na

PRzestań się nad sobą użalać. Jesteś winna swoich problemów ponieważ nie
wiesz jak się odchudzić lub stosujesz głupie diety itp. Nie znam osobiście
przypadku osoby, która sięn ie może odchudzić tylko przykłady niedorajd
życiowych, którym się nie chce albo nie wiedzą jak to zrobić.
Wcale mi Cię nie żal.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

4. Data: 2003-03-21 11:45:39

Od: r...@o...pl (Rougette) szukaj wiadomości tego autora

> Nie moge sie pozbyc swoich kg ..ciagle jestem glodna wiec moje diety
trwaja 4
> dni najwiecej...
>

> :-(((( lipa poprostu zycie to wielka lipa!

Spróbuj z MM:-)
Trzeba się mocno postarać, żeby było lepiej, jeśli jest źle...
An.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

5. Data: 2003-03-21 12:38:26

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moge sie pozbyc swoich kg ..ciagle jestem glodna wiec moje diety
trwaja 4
> dni najwiecej...
****
Poczytaj sobie o MM, jest tu bardzo wiele informacji na ten temat.
Zapewniam Cie ze jesli zastosujesz sie do tej metody zywienia, nie bedziesz
glodna, a schudniesz.
Troche wiary w siebie dziewczyno !
Pozdrawiam
Ania (MM od lutego)

6. Data: 2003-03-21 18:53:40

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciala
> moga swobodnie funkcjonowac, chodzic na plaze w 2 czesciowym kostiumie,

Bull shit !
osobiscie widzialam jak na majorkanskiej plazy otyle panie z celulitis bez
zadnego skrepowania paradowaly topless wszystko zalezy od nastawienia i
samoakceptacji.
poza tym nie wierze ze nie mozna schudnac.

^Lan

7. Data: 2003-03-22 17:17:56

Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> moga swobodnie funkcjonowac, chodzic na plaze w 2 czesciowym kostiumie,

Ja sobie niezbyt dobrze radziłam, kompleksów miałam full i na plaży się nie
pojawiałam często...ale nie narzekam, bo właśnie te kompleksy sprawiły że się
zmusiłam do ruchu, do diety.
Zauważyłam przy tym, że gdy człowiekowi udaje się schudnąć, to o wiele
bardziej krytycznie patrzy się na osoby które nie mogą się odchudzić...i
kiedy wracam z moja koleżanką z aerobiku, a ona sobie kupuje dużą paczkę
chipsów narzekając że nie może schudnąć, to jakoś nie potrafię jej współczuć.
Bo nie mam nic przeciwko narzekaniu , jak coś się próbuje ze sobą zrobić,
natomiast narzekać i nic nie robić..to trochę nie tak.

8. Data: 2003-03-23 06:39:57

Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bądź bezczelny. to nie jest grupa pl.misc.grubasy.a-fe!

plonk

Anka
vel Alcer
-------------
GG: 3082788
tlen: a...@t...pl

9. Data: 2003-03-23 08:37:31

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie bądź bezczelny. to nie jest grupa pl.misc.grubasy.a-fe!

> [...]

Kolejny sfrustrowany pasibrzuch nie wytrzymał nerwowo. Prawdopodobnie Alcej
jest jednym (jedną?) z wielu nieudaczników, którzy już wiele diet-cud
próbowali i w rezultacie mają coraz... więcej tłuszczu na brzuchu. Hehehehe.
:-P

IMO to nie jest też grupa pl.misc.spaslaki.rulez a z nadmiernie niską
samooceną to lepiej Alcer zrobi idąc do psychoanalityka.
:-)

10. Data: 2003-03-23 14:38:23

Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co pamietam, to bardzo latwo jest anulowac subskrypcje. nie chcesz-
nie patrz, ale i nie obrazaj innych..
nikt tu przeciez nie wie, jak sam wygladasz...

--
Livia

www.livia.elk.mazury.pl
||||| sweet like chocolate.. sweet like sugar ||||

Chrom
[MM] kolejne pytania
sklepy
grupa krwi?