Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]

21. Data: 2020-01-04 14:52:47

Temat: Re: Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/01/2020 o 13:41, Jakub A. Krzewicki pisze:

> tylko uświadom to sobie sobie...
> kiedy skok na główkę z 9. piętra?

skad ja wezme dziewiate pietro? pomysl przez chwile, ja wznosze jako ten
Bog, z kamieniami tez daje rade :]

--
gazebo

22. Data: 2020-01-04 18:10:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/01/2020 o 20:44, m...@g...com pisze:

> [...]
sciskoszczek masz

--
gazebo

23. Data: 2020-01-05 00:12:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma.
> ---
> Jak mowi ze wg niego ma to wg niego ma,

Nie mówi, że to w/g niego.
Więc nie zmyślaj.
---
A ty sie nie-domyslaj ze on nie o tobie ani o mnie
a bedziesz dalej kiep-ski zamiast lep-ski ;P

> Faul na wlasnym rozumie. Chwytasz czy zabrnales w to na
> ament? ;P

Faulem na rozumie jest zmyślanie i przedstawianie tych wymysłów jako faktów.
Chwytasz, czy zabrnąłeś w to na ament?
---
Chwytaj wreszcie ze ty wciaz o swoich wymyslach jako o faktach
bos wciaz bezmyslnie/niedomyslnie nudny,
albo nie dziw sie ze mi sie juz odPISywac kiepszczyznie nie kce...

24. Data: 2020-01-05 00:16:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ty zabiles, nie dajac tym ludziom wyboru
> ---
> Dalem wam wybor -mogliscie nie zabijac...

i po raz kolejny, ja jestem Bogiem, i tak mnie bawisz, bo jestes
zabawka, moge zrobic co zechce z toba, masz teraz swiad w lewej stopie
---
Bredz dalej to jedynie brednie ci trzeba bedzie odPISywac ;P
A swedzi mnie d...

25. Data: 2020-01-05 15:08:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/01/2020 o 23:16, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Bredz dalej to jedynie brednie ci trzeba bedzie odPISywac ;P

pisac nie umiesz, myslec nie umiesz, musialem byc pijany jak cie
tworzylem, przepraszam za to

--
gazebo

26. Data: 2020-01-05 23:18:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

pisac nie umiesz, myslec nie umiesz, musialem byc pijany jak cie
tworzylem, przepraszam za to
---
A ja dziekuje za szczerosc w twoim wlasnym imieniu ;P

27. Data: 2020-01-06 19:20:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/01/2020 o 22:18, m...@g...com pisze:
> pisac nie umiesz, myslec nie umiesz, musialem byc pijany jak cie
> tworzylem, przepraszam za to
> ---
> A ja dziekuje za szczerosc w twoim wlasnym imieniu ;P

imion ci u nas dostatek ale i za te dziekujemy

--
gazebo

28. Data: 2020-01-06 22:31:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

imion ci u nas dostatek ale i za te dziekujemy
---
na ime ci Legion?
wlasnie mowisz do lustra

29. Data: 2020-01-06 23:45:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
sciskoszczek masz
---
widzisz to na co cie zaprogramowali ;P

30. Data: 2020-01-06 23:49:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>i po raz kolejny, ja jestem Bogiem
tylko uświadom to sobie sobie...
kiedy skok na główkę z 9. piętra
---
Nie kus go bo na kogo ci wyszlo ;P
,,Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się stąd w dół! Jest bowiem napisane: Aniołom swoim
rozkaże o Tobie, żeby Cię strzegli, i na rękach nosić Cię będą, byś przypadkiem nie
urazil swej nogi o kamien..."

happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)