Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]

1. Data: 2020-01-02 14:31:49

Temat: Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W 2019 ROKU POZBAWIONO ŻYCIA 42,3 MLN NIENARODZONYCH
2 stycznia 2020 11:24/w Informacje, Polska
NAJWIĘCEJ ZGONÓW WCIĄŻ Z POWODU TZW. ABORCJI.

W minionym 2019 roku tzw. aborcja była najczęstszą przyczyną śmierci - wynika z
cyklicznych raportów niezależnej witryny Worldometers. Na całym świecie pozbawiono
życia ponad 42 mln 300 tys. nienarodzonych dzieci.

Worldometers gromadzi dane pochodzące od rządów oraz innych renomowanych organizacji,
a następnie opracowuje je wraz z szacunkami i prognozami na przyszłość. Zgonów
spowodowanych sztucznymi poronieniami nie uwzględnia wśród statystyk przyczyn
śmierci, lecz w odrębnych zestawieniach. Porównując te informacje widzimy, że tzw.
aborcja traktowana jako ,,zabieg medyczny" znacznie przewyższa liczebnie pozostałe
przyczyny zgonów.

Przy wspomnianych 42,3 milionach zabitych dzieci poczętych, pozostałe powody utraty
życia ,,pozostają daleko w tyle". W 2019 roku 8,2 miliona osób zmarło bowiem na raka,
13 milionów na inne choroby, 5 milionów wskutek palenia papierosów, a 1,7 miliona na
HIV/AIDS.

W Stanach Zjednoczonych aborcyjny przemysł śmierci pochłania co roku niemal milion
istnień. Od czasu wyroku w precedensowym procesie Roe przeciwko Wade w 1973 roku,
Amerykanie pozbawili życia 61 milionów nienarodzonych.

Portal Life News pisze, że w styczniu obrońcy dzieci poczętych - jak co roku
-zgromadzą się na Marszu dla Życia w Waszyngtonie, aby przypomnieć o rocznicy tej
decyzji i wezwać do przywrócenia ochrony nienarodzonych.

https://www.radiomaryja.pl/informacje/polska-informa
cje/najwiecej-zgonow-wciaz-z-powodu-tzw-aborcji-w-20
19-roku-pozbawiono-zycia-423-mln-nienarodzonych/

2. Data: 2020-01-02 15:59:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2020 o 14:31, m...@g...com pisze:
> [...]
cyklicznych raportów niezależnej witryny Worldometers. Na całym świecie pozbawiono
życia ponad 42 mln 300 tys. nienarodzonych dzieci.

A podano ile z tych nienarodzonych dzieci przeżyłoby, gdyby ciąża
została donoszona, albo żyłyby z ciężkimi deformacjami, upośledzeniami,
niezdolnymi do myślenia czy nawet samodzielnego życia?
I ile matek umarłoby z tego powodu?
Bo jak rozumiem, ta statystyka obejmuje również płody, które nie miały
szans na przeżycie (również matki)? Czy nie?

Może podali również ilu antyaborcjonistów deklaruje zaopiekowanie się
takim dzieckiem?

Widzę, że podają również ilość zgonów z głodu... ale nie podają ilości
zgonów w wyniku wojen, czystek etnicznych i religijnych. Szkoda, można
by porównać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-01-02 16:23:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 16:00:00 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Widzę, że podają również ilość zgonów z głodu... ale nie podają ilości
> zgonów w wyniku wojen, czystek etnicznych i religijnych. Szkoda, można

Stany to przecież aborcja na żądanie, a nie z przyczyn uzasadnionych zagrożeniem
medycznym, przestępstw czy ciężkich wad płodu. Im tam naprawdę poważnie odbiła
wściekła macica (gdyby próbować ich w czymkolwiek w tej kwestii ograniczyć, narodek
ów wpadłby w histerię) i zastanawiam się tylko, kiedy zaczną robić legalnie terafim z
niechcianych noworodków ;)

4. Data: 2020-01-02 16:41:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2020 o 16:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
>>

> Stany to przecież aborcja na żądanie, a nie z przyczyn uzasadnionych zagrożeniem
medycznym, przestępstw czy ciężkich wad płodu.

Aha. Czyli z przyczyn uzasadnionych zagrożeniem zdrowia, przestępstw i
ciężkich wad płodu, to usuwają nielegalnie?
Ty jak coś napiszesz...

5. Data: 2020-01-02 18:13:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/01/2020 o 13:31, m...@g...com pisze:
> W 2019 ROKU POZBAWIONO ŻYCIA 42,3 MLN NIENARODZONYCH
> 2 stycznia 2020 11:24/w Informacje, Polska
> NAJWIĘCEJ ZGONÓW WCIĄŻ Z POWODU TZW. ABORCJI.

to idzie ku lepszemu

--
gazebo

6. Data: 2020-01-02 21:05:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 16:42:18 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Aha. Czyli z przyczyn uzasadnionych zagrożeniem zdrowia, przestępstw i
> ciężkich wad płodu, to usuwają nielegalnie?
> Ty jak coś napiszesz...

Jak z przyczyn uzasadnionych to akurat legalnie i bym do rodzenia w odróżnieniu od
Skaja nie przymuszał, chociaż akurat ja uważam to za oznakę wyraźnej niższości
moralnej spowodowanej brakiem cnót heroicznych. Bo chociaż to nie powoduje tragedii,
zawsze jest to odbieranie życia. Natomiast aborcja na żądanie czy z przyczyn
"społecznych" to jest już nie tylko niższość, ale i zdecydowana moralna brzydota,
która w Stanach jest legalna przez grube nieporozumienie i z którą należy walczyć
również środkami prawnymi wobec konowałów nazywających się ginekologami.

> Ty jak coś napiszesz...

A to był sarkazm. "Miasto pod Skałą" Huberatha czytałeś?

7. Data: 2020-01-02 23:35:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2020 o 21:05, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jak z przyczyn uzasadnionych to akurat legalnie

Z twojej wypowiedzi wynikało co innego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-01-03 02:47:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 23:35:25 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Z twojej wypowiedzi wynikało co innego.

Z mojej strony użyłem zbyt dużego skrótu, a ze swojej strony Piotrze nie zrozumiałeś
kontekstu i źle przypisałeś znaki wypowiedzi, które dałem do domysłu. Krytykowałem
Stany, że nadużywają wolności do celów jednoznacznie moralnie zdrożnych: do
niszczenia nowo powstałych zdrowych organizmów z ludzkimi genami na żądanie i w
celach "socjalnych".

Nie czepiałbym się, gdyby tam prawo odpuszczało przypadki mniej drastyczne (mające
jakieś tam uzasadnienie w uniknięciu najgorszych tragedii życiowych, których nie może
wytrzymać psychika pospolitych osób płci żeńskiej bardzo ubogich w cnoty heroiczne,
aczkolwiek w każdym przypadku jest to nienaturalne zakończenie życia) ale ono
dopuszcza bez wyjątku wszystkie, takie, które mają uzasadnienie tylko w widzimisię
potencjalnych rodziców.

Nie może być tak, że ten barbarzyński zabieg odgrywa rolę "zastępczej antykoncepcji"
bo "uczy" to postawy zero szacunku dla życia i związanych nawyków psychopatycznych
IMHO nawet w o cały rząd większym stopniu niż znęcanie się nad zwierzętami. Nie będę
tutaj rozwijał, jaki jest związek pomiędzy aborcją a nałogowym alkoholizmem, paleniem
tytoniu, noszeniem futer zdartych ze zwierząt i rozwiązłym trybem życia (często
związanym z amoralnym zawodem lub źródłem utrzymania), ale podobny patologiczny typ
charakteru ma wiele nazw, z których żadna nie jest przyzwoita, a wszystkie określają
adekwatnie i dosadnie brzydotę moralną i brak rozumu i godności człowieka pod maską
rzekomej emancypacji płci słabej. W każdym razie nie powinno być tak i temu zespołowi
zachowań kres należy położyć, w szczególności prawnie.

Dobrze przynajmniej, że w większości Stanów została ograniczona prawnie możliwość
popularnej do niedawna późnej aborcji, która była IMHO krokiem do przodu w kierunku
eutanazji.

Żałuję też bardzo, że mój ulubiony kraj, Japonia dopuszcza aborcję na żądanie,
chociaż z drugiej strony cieszę się, że ich liczba zmniejszyła się poważnie przy
niedawnym wprowadzeniu antykoncepcji doustnej.

Tylko że w Japonii nawet po dokonaniu aborcji płód ludzki nie jest traktowany jak na
zachodku śmieć albo coś nieistniejącego, podchodzi się tu do tego z powagą i pokorą.
Jest świadomość, że zostało zakończone w sposób nienaturalny młode, rozwijające się w
łonie życie. Są specjalne świątynie shinto poświęcone pamięci "wodnych dzieci", jest
rytuał modlitw za dusze zmarłych płodów.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mizuko_kuy%C5%8D

9. Data: 2020-01-03 09:25:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2020 o 02:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Krytykowałem Stany, że nadużywają wolności do celów jednoznacznie moralnie
zdrożnych:

Dla jednych moralnie zdrożnych, dla innych nie.
Kto nie chce, ten nie korzysta z tej możliwości. To takie trudne do
pojęcia dla religiantów.

> do niszczenia nowo powstałych zdrowych organizmów z ludzkimi genami na żądanie i w
celach "socjalnych".

Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Powtarzasz bezmyślnie papkę propagandową religianckich antyaborcjonistów.

> Nie czepiałbym się, gdyby tam prawo odpuszczało przypadki mniej drastyczne

ciach bla bla bla

I oczywiście jedynym władnym do decydowania które przypadki są mniej lub
bardziej drastyczne jesteś ty, jedyny sprawiedliwy.

> Nie może być tak, że ten barbarzyński zabieg odgrywa rolę "zastępczej
antykoncepcji"

Ale odgrywa. I tupanie religiantów tego nie zmieni.
Lepiej to zrobić legalnie w normalnych warunkach, niż pokątnie u
jakiegoś rzeźnika czy szeptuchy drutem od wieszaka.

> bo "uczy" to postawy zero szacunku dla życia i związanych nawyków psychopatycznych

Bredzisz. Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
> [...]

chociaż z drugiej strony cieszę się, że ich liczba zmniejszyła się poważnie przy
niedawnym wprowadzeniu antykoncepcji doustnej.

Sam widzisz. Lepiej mieć wybór, niż nie mieć.

> Tylko że w Japonii nawet po dokonaniu aborcji płód ludzki nie jest traktowany jak
na zachodku śmieć albo coś nieistniejącego, podchodzi się tu do tego z powagą i
pokorą.

To tak jak w każdym cywilizowanym kraju.
Bezmyślne religianty powtarzają swoją papkę propagandową, że to moralne
zepsucie i aborcja to jak splunąć. I ty razem z nimi.
Sam podałeś przykład, że jednak nie, więc sam sobie przeczysz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2020-01-03 12:54:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czlowieki! Zabiliscie 42 mln 300 tys swoich dzieci w samym 2019r!
POwrotu do zdrowia zycze.

happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)