Najskuteczniejsze srodki do zmywarki

1. Data: 2002-10-07 09:51:26

Temat: Najskuteczniejsze srodki do zmywarki
Od: Grzegorz S <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc,
Za kilka dni właczam nową zmywareczkę Boscha i pytanie do
doświadczonych: jakie są najlepsze, najskuteczniejsze środki chemiczne
do stosowania w zmywarkach (słyszałem że są jakieś specjalne taletki 3x1
czy cuś) ?

pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2002-10-07 10:45:39

Temat: Re: Najskuteczniejsze srodki do zmywarki
Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <anrldv$cge$1@news2.tpi.pl>, Grzegorz S wrote:
> [...]
> doświadczonych: jakie są najlepsze, najskuteczniejsze środki chemiczne
> do stosowania w zmywarkach (słyszałem że są jakieś specjalne taletki 3x1
Zapomnij o takich patentach. Wychodzi drożej, a efekt (jakość zmywania) taki
sam jeżeli nie gorszy. Jedyne zastosowanie jakie widzę to w zmywarkach, które
nie sygnalizują braku soli i nabłyszczacza.
W domu używamy soli i nabłyszczacza marki Calgonit i proszku Somat. Zastrzeżeń
żadnych na razie (rok) nie ma.

Artur Lipowski

1. Data: 2002-10-07 11:15:24

Od: "KG70" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od półtora roku używam tabletek i nabłyszczacza Calgonitu zaś sól zwykła
kuchenna gruboźarnista - efekt optymalny, żadnych zastrzeżeń ( zmywarka
Siemensa )

Pozdr

1. Data: 2002-10-07 12:05:58

Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Za kilka dni właczam nową zmywareczkę Boscha i pytanie do
[...]

A gdzie mieszkasz?
Środki do zmywarek są w Polsce horrendalnie
drogie. Te same kupuje przy każdej okazji w Czechach.
Calgonit itp. markowe kosztują około 50% tego, co
u nas. Testujemy z żoną różne czeskie "no namy"
za 30% naszej ceny i na razie zdyskwalifikowaliśmy
tylko jeden środek.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2002-10-08 07:50:17

Od: "grzes" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka zmywareczka? (jeśli można zapytać) - jestem tuż przed zakupem
Pozdrowienia Grzegorz

1. Data: 2002-10-08 11:33:37

Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

A ja kupuje Leader Price'a z Geanta, sol, nablyszczacz i proszek- kosztuje
doslownie grosze. No nie pachnie ladnie tylko normalnie detergentemn nie ma
kolorowych kulek i bajerow. Zmywa dokladnie, a uzywam od 2 lat i zmywarka
jak nowa...

aka

1. Data: 2002-10-09 11:51:52

Od: Grzegorz S <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzes wrote:
> A jaka zmywareczka? (jeśli można zapytać) - jestem tuż przed zakupem
SRV3303

pozdrawiam
Grzegorz

Przepływowy podgrzewacz wody