Najważniejsza osobo na KUCHNI

1. Data: 2013-10-21 01:05:09

Temat: Najważniejsza osobo na KUCHNI
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

1) Ja cię łokutnie pseprasom, za to , zek Ciem zbestoł ze nikasik ło pikceniu nie
bablos.

2) A terozki wżcie mi Baby i Chopy pedzcie jeno: ktosik cuś bybla ło panslaviście.
Grupa kuchemna, to siem zapytom: Smacne toto jez?? A i kany dasiem to złowić?
Trochem siem bojem, bo zek słysoł ze jakiesik łubecki potfur beł.

No i cóz wiemcej mom Wam chebloś??

2. Data: 2013-10-21 09:35:49

Temat: Re: Najważniejsza osobo na KUCHNI
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-21 01:05, s...@g...com pisze:
> [...]
Grupa kuchemna, to siem zapytom: Smacne toto jez?? A i kany dasiem to złowić?
Trochem siem bojem, bo zek słysoł ze jakiesik łubecki potfur beł.

Przyznaj się, jakich grzybów się najadłeś?

3. Data: 2013-10-21 09:52:31

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavisty bać się nie trzeba. Nie trzeba było nawet wtedy, kiedy jeszcze żył.
Trzeba było tylko nie przejmować się zbytnio częścią jego pisaniny.

Ania

4. Data: 2013-10-25 17:36:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-21 01:05, s...@g...com pisze:
> 1) Ja

Nie, jak na razie to jeszcze nie ty jesteś tą osobą.

5. Data: 2013-10-25 20:18:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 00:52:31 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Panslavisty bać się nie trzeba. Nie trzeba było nawet wtedy, kiedy jeszcze żył.
Trzeba było tylko nie przejmować się zbytnio częścią jego pisaniny.

Niektórzy zamiast się skupić na tej lepszej części widząc szklankę do
połowy pełną, ziali jadem jakby istniała tylko ta gorsza, pusta część -
taka owszem, była, JAK U KAŻDEGO.
--
XL
Szumczyk forever!

6. Data: 2013-10-26 13:29:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 00:52:31 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> nie przejmować się zbytnio częścią jego pisaniny.

Wystarczyło tylko wiedzieć, którą...
--
XL

7. Data: 2013-10-28 19:39:45

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-26 13:29, Ikselka pisze:

> Wystarczyło tylko wiedzieć, którą...

Urokliwy był człowiek ...
Pozdrawiam
Jan

8. Data: 2013-10-28 19:40:51

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 17:36, Trybun pisze:

> Nie, jak na razie to jeszcze nie ty jesteś tą osobą.
Zazdrosny jesteś ?
Jan

9. Data: 2013-10-28 20:29:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Oct 2013 19:39:45 +0100, jan potulicki napisał(a):

> Urokliwy był człowiek ...
> Pozdrawiam
> Jan

Dzięki za miłe wspomnienie.
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

Skąd są takie osoby?
Zupa Grzybowa
GRZYBY !!
Nie ma jak pompa...