Skąd są takie osoby?

1. Data: 2013-10-21 00:38:40

Temat: Skąd są takie osoby?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Baaa.. Bynajmniej nie tylko na tej grupie.. Podobnież bywają i na innych grupach
dyskusyjnych. Niee, nie te same osoby, ale charaktery podobne.

Ja rozumiem, można mieć dowolne HOBBY, można sobie jesienią zapałki wtykać w żołędzie
(o ile to nie boli) , ale na grupie KUCHNIA?!

Jedna NEKROFILKA, druga DYSLEKTYCZKA....

No nieee!!! No i jak w takiej sytuacji można powiedzież na grupie dyskusyjnej dot.
kuchni SMACZNEGO ?

2. Data: 2013-10-21 10:26:23

Temat: Re: Skąd są takie osoby?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jedna NEKROFILKA, druga DYSLEKTYCZKA....

>No nieee!!! No i jak w takiej sytuacji można powiedzież na grupie
>dyskusyjnej dot. >kuchni SMACZNEGO ?

A co Ci ortografia w jedzeniu zupy pszeszkadza?
Rysujesz barszczem szlaczki na serwecie?
Jeśli ci ortografia pszeszkadza pswzy jedzeniu, to najlepszy dowud , że masz
zły , snobistyczny, pszesadny stosunek do ortografi. To ty jesteś
nienormaly, a nie grupa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-10-28 19:57:33

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-21 00:38, s...@g...com pisze:
> [...]
>
> Jedna NEKROFILKA, druga DYSLEKTYCZKA....
>
> No nieee!!! No i jak w takiej sytuacji można powiedzież na grupie dyskusyjnej dot.

O sobie coś napisz łaskawco ...
Jan

4. Data: 2013-10-29 04:55:46

Od: bigos <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, October 20, 2013 6:38:40 PM UTC-4, s...@g...com wrote:
> [...]
>

> Jedna NEKROFILKA, druga DYSLEKTYCZKA....
>

> No nieee!!! No i jak w takiej sytuacji można powiedzież na grupie dyskusyjnej dot.

Co to jest "powiedzież"?
Czy moze tez jestes jakis dyslektyk?

Bigos

5. Data: 2013-10-29 05:48:42

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 04:55, bigos pisze:
dyskusyjnych. Niee, nie te same osoby, ale charaktery podobne.

żołędzie (o ile to nie boli) , ale na grupie KUCHNIA?!

> [...]
Czyli przyganiał kocioł garnkowi ;-)
Jan

Zupa Grzybowa
GRZYBY !!