Podaję przepis na sos pieczeniowy !!

1. Data: 2013-10-16 20:41:26

Temat: Podaję przepis na sos pieczeniowy !!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Składniki :

skrobia modyfikowana, maltodekstryna, glukoza, sól, mąka pszenna, tłuszcz roślinny,
wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, inozynian disodowy i guanylan disodowy
(guano jakieś czy co?), aromaty w tym pochodne mleka, sezamu.Cebula 4.8%, skrobia,
barwnik: karmel amoniakalny; czosnek, majeranek, pieprz czarny.

Tyle odczytałem z torebki Knorra.

Ja ze swej strony proponuję dorzucić szczyptę trójsromianu kutasu i dwupiździanu
napletu!!

Znalazłem gościa, który powinien zostać tam dyrektorem na bezwodniku:

http://www.youtube.com/watch?v=iAod_yKQdPg&feature=y
outu.be

2. Data: 2013-10-16 22:12:26

Temat: Re: Podaję przepis na sos pieczeniowy !!
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Zakładam, że ten przepis masz z torebki, którą masz pod ręką, czyli w domu?

Znaczy się to miał być zarzut, czy zażalenie?

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2013-10-17 00:38:53

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Oct 2013 11:41:26 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, inozynian disodowy i guanylan disodowy

Akurat nie - suszona ryba.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Guanozyno-5'-monofosfor
an_disodu
A tak konkretnie to w czym problem?

Tak dla jaj, oto skład innego produktu:
woda, oleje roślinne, cukry, skrobia, karoten, tokoferol (E306),
ryboflawina (E101), nikotynamid, kwas pantotenowy, kwas foliowy, kwas
askorbinowy (E300), kwas palmitynowy, kwas stearynowy (E570), kwas
oleinowy, kwas salicylowy, puryny, sód, potas, mangan, żelazo, miedź,
cynk, fosfor, chlorki, barwniki, przeciwutleniacze. Albo, jednym
słowem: jabłko.

--
Maciej Bójko

4. Data: 2013-10-17 03:31:22

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 października 2013 22:12:26 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> Zak�adam, �e ten przepis masz z torebki, kt�r� masz pod r�k�, czyli w
domu?

> Znaczy si� to mia� by� zarzut, czy za�alenie?

No jasne, że z torby którą sam zresztą osobiście zakupiłem!! Mało tego, dodałem to do
własnoręcznie upitraszonego pterodaktyla. Smakowo nawet, nawet... Ino czy po tym
jakoś nie zmutuję na godzillę czy jeszcze coś gorszego?

5. Data: 2013-10-20 22:58:49

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@g...com> napisał

> [...]
> tego, dodałem to do własnoręcznie upitraszonego pterodaktyla.
> Smakowo nawet, nawet... Ino czy po tym jakoś nie zmutuję na godzillę

UMRZESZ!

6. Data: 2013-10-20 23:39:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Oct 2013 22:58:49 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik <s...@g...com> napisał

> UMRZESZ!

Zmutował - dostał tzw pierdolca.
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

Barwniki spożywcze.
Programy kucharskie w TV
ocet winny mętny
I kolejny Śmierdzący przepis