Programy kucharskie w TV

1. Data: 2013-10-15 12:29:57

Temat: Programy kucharskie w TV
Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czasami z przyjemnością oglądam wszelkie takie produkcje gdzie można się
czegoś nauczyć .Ale jaśnisty szlag mnie trafia jak taka lafirynda jak
Geslerowa czy ta emerytowana miss z Polsatu bryluje w kuchni z
rozpuszczonym włosem , o wymalowanych pazurach tez wspomnę bo tylko Ona
wie co kryje się pod tymi wymalowanymi pazurami , może to i ładne ale w
kuchni nie do przyjęcia.
Pozdrawiam
Jan

2. Data: 2013-10-15 12:48:05

Temat: Re: Programy kucharskie w TV
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan potulicki" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpuszczonym włosem , o wymalowanych pazurach tez wspomnę bo tylko Ona
> wie co kryje się pod tymi wymalowanymi pazurami , może to i ładne ale w

Masz rację, kucharz(ka) powinna być łysa lub co najwyżej :"na zapałkę".
paliczki palców obcięte na krótko, wystarczy jeden...
OT
pozdrawiam
Stefan
PS. Wątek odgrzewany kilkanascie razy w różnych konfigach, wystarczy.

3. Data: 2013-10-15 12:57:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 12:48, Stefan pisze:

> PS. Wątek odgrzewany kilkanascie razy w różnych konfigach, wystarczy.

Ale te panie są stale obecne w tv, co więcej, teraz brylują w jakimś
żury. I widać, że wciąż budzą emocje.

4. Data: 2013-10-15 13:30:55

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 12:48, Stefan pisze:

> Masz racj?, kucharz(ka) powinna by? ?ysa lub co najwy?ej :"na zapa?k?".
> paliczki palc?w obci?te na kr?tko, wystarczy jeden...
> OT
> pozdrawiam
> Stefan
> PS. W?tek odgrzewany kilkanascie razy w r?nych konfigach, wystarczy.

Dokładnie jest tak jak piszesz , o gustach nie należy dyskutować.Jak
komuś włos w rosole , albo biust nie przeszkadza, to jego sprawa.
Pozdrawiam
Jan
PS.A ten konfig to do czego, coś do zupy?

5. Data: 2013-10-15 13:52:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:29:57 +0200, jan potulicki napisał(a):

> [...]
> rozpuszczonym włosem , o wymalowanych pazurach tez wspomnę bo tylko Ona
> wie co kryje się pod tymi wymalowanymi pazurami , może to i ładne ale w

Popieram. A o pazurach też już wspominałam tutaj - ble, cóż za paskudne
babsztyle.

--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

6. Data: 2013-10-15 13:53:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:48:05 +0200, Stefan napisał(a):

> Masz rację, kucharz(ka) powinna być łysa lub co najwyżej :"na zapałkę".
> paliczki palców obcięte na krótko, wystarczy jeden...

Wystarczy, jak założy coś na włosy i pazury skróci i umyje.

7. Data: 2013-10-15 13:54:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:57:33 +0200, Aicha napisał(a):

> Ale te panie są stale obecne w tv, co więcej, teraz brylują w jakimś
> żury. I widać, że wciąż budzą emocje.

...wymiotne.

A brylują, bo mają swoich pchaczy w mediach.

8. Data: 2013-10-15 14:00:46

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 13:53, Ikselka pisze:

> Wystarczy, jak założy coś na włosy i pazury skróci i umyje.

Dokładnie tylko o to się rozchodzi ;-)
Jan

9. Data: 2013-10-15 14:43:10

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 października 2013 14:00:46 UTC+2 użytkownik jan potulicki napisał:

> Dokładnie tylko o to się rozchodzi ;-)

W kuchni o to się rozchodzi, zwróćcie uwagę, że one są w telewizji, a telewizję się
ogląda nie je. Przynajmniej u mnie w domu.

--
ZZ@priavte

10. Data: 2013-10-15 14:53:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 12:29, obywatel jan potulicki uprzejmie donosi:

A to są programy kucharskie?
Nie wiedziałam...

ocet winny mętny
I kolejny Śmierdzący przepis