Programy kucharskie w TV

11. Data: 2013-10-15 14:55:06

Temat: Re: Programy kucharskie w TV
Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 14:43, Zbyszek Zarzycki pisze:

> W kuchni o to się rozchodzi, zwróćcie uwagę, że one są w telewizji, a telewizję się
ogląda nie je. Przynajmniej u mnie w domu.

To w twojej filozofii telewizji mogą występować nawet toples,jestem za
.Chociaż Gesler na nieapetycznie wygląda i te jej odzywki "kuchnią"
,powalają

12. Data: 2013-10-15 15:11:32

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 października 2013 14:55:06 UTC+2 użytkownik jan potulicki napisał:

się ogląda nie je. Przynajmniej u mnie w domu.

> To w twojej filozofii telewizji mogą występować nawet toples,jestem za

Mogą toples albo i jeszcze mniej, mogą w garniturach albo skafandrach kosmicznych
byle się dobrze oglądało.
W każdym razie jeśli widać włosy to mają wyglądać jak włosy, a jeśli pokazują ręce to
osobiście wolę zadbane paznokcie niż pokryte sznytami, ale może i są miłośnicy
takiego wyglądu. Mnie to nie przeszkadza. Program telewizyjny to nie obiadek u cioci,
można zmienić program.

> .Chociaż Gesler na nieapetycznie wygląda i te jej odzywki "kuchnią"

O gustach się nie dyskutuje, ale trochę tych kucharek i kucharzy w ostatnich czas
jest i ja oglądam tylko tych, którzy mi się podobają, choć jest jeden wyjątek.
Oglądam strasznie głupio gadającą kobitę (chyba jej się wydaje, że jest lektorem w
"17 mgnień wiosny"), wygląda też mocno przeciętnie, ale sporo jej przepisów mi
pasuje.

--
ZZ@private

13. Data: 2013-10-15 15:23:13

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 14:53, Qrczak pisze:

> A to są programy kucharskie?
> Nie wiedziałam...

A jakie,może pornole ?
Jan

14. Data: 2013-10-15 15:25:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 15:11, obywatel Zbyszek Zarzycki uprzejmie donosi:

Makłowicz?
Poza tym wyjątkowo się z Tobą zgadzam.

15. Data: 2013-10-15 15:27:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 15:23, jan potulicki pisze:

> A jakie

Może kulinarne?

> ,może pornole ?

A zniósłbyś rozebraną Gesslerową?

Ewa

16. Data: 2013-10-15 15:44:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może kulinarne?

W dodatku raczej szoły niźli programy.

> A zniósłbyś rozebraną Gesslerową?

Może się domaga w tak ciekawy sposób.

17. Data: 2013-10-15 15:58:13

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 12:29, jan potulicki pisze:
> Czasami z przyjemnością oglądam wszelkie takie produkcje gdzie można się
> czegoś nauczyć .Ale jaśnisty szlag mnie trafia jak taka lafirynda jak
> Geslerowa czy ta emerytowana miss z Polsatu bryluje w kuchni z
> rozpuszczonym włosem , o wymalowanych pazurach tez wspomnę bo tylko Ona
> wie co kryje się pod tymi wymalowanymi pazurami , może to i ładne ale w
> kuchni nie do przyjęcia.
> Pozdrawiam
> Jan

Sorry Cię bardzo, ale już to widzę jak Twoja małżonka (partnerka,
kobieta etc.) - o ile oczywiście posiadasz, biorąc się za gotowanie
obiadu zakłada gustowny czepek i zmywa wypasiony manicure zrobiony 2 dni
wcześniej u kosmetyczki... i tak samo oczywiście przy śniadaniu i kolacji...
... bo w kuchni O_o

Gesslerowa nie robi programu kuchennego a kulinarne show, to ma przede
wszystkim wyglądać a skoro masz zastrzeżenia do jej wyglądu już teraz,
to nie sądzę żeby spodobała Ci się w czepku na głowie...

--
Pozdrówki
Anai

18. Data: 2013-10-15 16:32:11

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 października 2013 15:25:33 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> [...]
"17 mgnień wiosny"), wygląda też mocno przeciętnie, ale sporo jej przepisów mi

Hmmm, Makłowicz to totalne zaprzeczenie tego co napisałem powyżej:
1. mówi normalnie,
2. facet,
3. przepisy ma zbyt wydumane.

ale miło mnie, że zrobiłeś wyjątek.

--
ZZ@private

19. Data: 2013-10-15 16:46:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 05:43:10 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> W kuchni o to się rozchodzi, zwróćcie uwagę, że one są w telewizji, a telewizję się
ogląda nie je. Przynajmniej u mnie w domu.

Ale przy jedzeniu - ble 333333-P
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

20. Data: 2013-10-15 16:47:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 14:53:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-10-15 12:29, obywatel jan potulicki uprzejmie donosi:
>
> A to są programy kucharskie?
> Nie wiedziałam...

No tia, ku...LINEARNE 333-)))
--
[...]