Barwniki spożywcze.

1. Data: 2013-10-15 16:55:03

Temat: Barwniki spożywcze.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znoszę.. wrrrrr....
http://www.aledobre.pl/mmailer/obrazki/01adekoracjem
w.jpg
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę
Hipokratesa tzw. deklaracją genewską. Główna zmiana polegała na tym, że
wyrzucono następujące słowa: "Nikomu nie dam trucizny, choćby mnie o nią
prosił, ani nie będę dawał rad, które mogą śmierć spowodować. Podobnie nie
dam kobiecie środka na spędzenie płodu. Zachowam czystość mojego życia i
mojej sztuki.""
http://www.polskatimes.pl/artykul/10118,ateisci-i-ag
nostycy-takze-sa-przeciw-przerywaniu-ciazy,id,t.html
?cookie=1

2. Data: 2013-10-15 18:13:52

Temat: Re: Barwniki spożywcze.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 16:55, Ikselka pisze:
> Nie znoszę.. wrrrrr....
> http://www.aledobre.pl/mmailer/obrazki/01adekoracjem
w.jpg

Koniecznie poinformuj o tym na swoim blogu. ;-P

Ewa

3. Data: 2013-10-15 18:17:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 18:13:52 +0200, FEniks napisał(a):

w.jpg

> Koniecznie poinformuj o tym na swoim blogu. ;-P

OK, jak tylko go założę :-)

4. Data: 2013-10-16 21:15:59

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 października 2013 16:55:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Nie znoszę.. wrrrrr....
>
> http://www.aledobre.pl/mmailer/obrazki/01adekoracjem
w.jpg

A co kogo to obchodzi?

> [...]
>
> dam kobiecie środka na spędzenie płodu. Zachowam czystość mojego życia i

Grupy dyskusyjne Wam siem WaćPanno pocheblały cyco? Gzybów najadłoś siem jakisik
hagolego.., hangole.., QRR.., no roschodzi mi siem ło te co łokrytniełokrutnego kopa
dajom? Kces bebloć ło pikceniu, Prosem Ciem Bardzo!!
A ło skrobankach, posukej sem inksej grupy !!

Programy kucharskie w TV
ocet winny mętny
I kolejny Śmierdzący przepis
Grzyby - Idzie Zima !!