Grzyby - Idzie Zima !!

1. Data: 2013-10-09 01:14:04

Temat: Grzyby - Idzie Zima !!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

1) Chcecie mieć fajne muchomory na Wiliję? To nie myjcie ich, ino wciepujcie do
zamrażary. Jak je uprzednio umyjecie, to będziecie miały ryby/warzywa mrożone.

2) Mycie/woda/gotowanie/smażenie jest ZABÓJSTWEM przed przyżądzeniem smakołyka.

3) Od sryljonów lat wciepuję BRUDNE grzyby do zamrażary i w Grudniu walę je do
Bigosa.

4) I proszę się ze mną nie spierać w tym temacie.

Mam RACJĘ i tyle...

2. Data: 2013-10-09 07:21:29

Temat: Re: Grzyby - Idzie Zima !!
Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2013 01:14, s...@g...com pisze:
> [...]
Bigosa.

> 4) I proszę się ze mną nie spierać w tym temacie.

ja tylko oczyszczam grzyby na sucho (trawy, liście ziemia) i tak mrożę,
od lat, i są genialne po wrzuceniu do zupy, bigosu,... w pełni popieram :)

3. Data: 2013-10-09 11:02:27

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 07:21:29 UTC+2 użytkownik GalAnonim napisał:

> [...]
>
> od lat, i są genialne po wrzuceniu do zupy, bigosu,... w pełni popieram :)

Dokładnie!! Zanim wciepnę do zamrażary, usuwam paluchami z nich tylko to co do żarcia
się nie nadaje. Liście, kawałki Matki Ziemi, czasem ślimoki. I GITARA !!

4. Data: 2013-10-09 11:49:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Oct 2013 07:21:29 +0200, GalAnonim napisał(a):

> ja tylko oczyszczam grzyby na sucho (trawy, liście ziemia) i tak mrożę,
> od lat, i są genialne po wrzuceniu do zupy, bigosu,... w pełni popieram :)

Wciepywać bez mycia to se mzecie u siebie, a u mnie lasy na piachach,
grzyby trzeba płukać i już, bo inaczej w zębach jeden chrzęst. No i nie
lubię jeść runa leśnego obs... przez wściekłe lisy lub lisy
zabąblowcowane... Niby się toto gotuje czy dusi, ale zawsze.

5. Data: 2013-10-09 12:44:23

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 11:49:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> lubię jeść runa leśnego obs... przez wściekłe lisy lub lisy
>
> zabąblowcowane... Niby się toto gotuje czy dusi, ale zawsze.

Ależ oczywiście zgadzam się z Tobą!! Przeca trza by mieć cosik 'nie hallo' pod kopułą
coby piach i takie tam wpindalać!! Jak najbardziej!!, muchomory trza wykąpać, ale NIE
PRZED MROŻENIEM!! PO ROZMROŻENIU!! Pierdyljon razy to robiłem i uwierz na słowo...

6. Data: 2013-10-09 13:28:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/qxmfk

7. Data: 2013-10-09 14:11:30

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tiny.pl/qxmfk

Ikselko, najcięższą chorobą jest życie. Zawsze kończy się śmiercią...
pozdr
Stefan

8. Data: 2013-10-09 14:38:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Oct 2013 14:11:30 +0200, Stefan napisał(a):

> Ikselko, najcięższą chorobą jest życie. Zawsze kończy się śmiercią...

Wolisz wcześniej czy później? - jak wcześniej, to się na ochotnika zgłoś do
oddania narządów np, potrzeb w tym względzie jest multum ;-)

9. Data: 2013-10-09 15:00:14

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 13:28:26 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> http://tiny.pl/qxmfk

Jak brak argumentów, to się linki daje. A LINK jest BOGIEM!! Nieważne co tam jest
naskrobane. Z linkiem nie da się polemizować!! Ot, taka internetowa erystyka.

10. Data: 2013-10-09 16:44:08

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2013 11:49, Ikselka pisze:

> [...]
> lubię jeść runa leśnego obs... przez wściekłe lisy lub lisy
> zabąblowcowane... Niby się toto gotuje czy dusi, ale zawsze.

Takie z piachu to najbardziej lubię, bo można je łatwo pędzelkiem
oczyścić (mam taki nóż który z tyłu rękojeści ma pędzelek - specjalnie
dla grzybiarzy) - grzyby na miejscu czyszczę przed wrzuceniem do
koszyka, bez względu czy jest jeden na kilometr czy też 100 na 10 minut
(jak miałem 14.09.2013) ;)
GA

Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!
Wielkie żarcie...?
Kuchnia molekularna.