Największa porażka kulinarna

1. Data: 2003-01-13 14:26:07

Temat: Re: Największa porażka kulinarna
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja kiedyś zamiast nalać wodę do szklanki z herbatą, nalałem do
> cukierniczki.

Hahahaha!!! Ja mialam podobnie: zalalam sloiczek z kawa :))
A w ogole moja porazka najwieksza byl biszkopt, ktory nie tyle drastycznie
oklapl, co w ogole nie wstal, a na dodatek pomimo dlugiego pieczenia i juz
mocno zloto-brazowego wierzchu byl w srodku calkiem surowy. Nie dalo sie go
jesc, musialam wszystko wyrzucic.
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-13 23:05:31

Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
Ciekawi mnie , czy
> ktoś z Was przeżył tragedię kulinarną?

Pierwszą Wigilię po śmierci Mamy spędzaliśmy sami - ojciec, brat i ja. No i
wymyślaliśmy te potrawy, na czele z pierożkami do barszczu - zamiast
postnych uszek z grzybami zrobiliśmy ze 150 kołdunów z mielonym mięsem...

Więcej grzechów nie pamiętam ;-)

Ola z Gdańska

1. Data: 2003-01-14 12:07:09

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ostatnie spotkanie grupy pl.rec.kuchnia- to w Gdansku z Magda Bassett, na
ostatnia chwile robilam swoj ukochany sernik z brzoskwiniami. Jest bardzo
smaczny, przedostatnia warstwa- to czesc ciasta starta na tarce na wierzch.
Czas naglil, wiec zamiast do lodowki- to surowe ciasto wrzucilam w
przezroczystej folii do zamrazarki na 10 min.
Po 10 wyjmuje- a tu cholerstwo takie zmrozone jak kamien. Zadne
ostrzegawcze swiatelko mi sie nie zapalilo, z wielkim trudem starkowalam je
na wierzch ciasta, klnac pod nosem na zamrazarke.Do piekarnika i czekam, bo
spotkanie na styk .Ciasto upieczone, polewam zygzakami czekolada, lapie
blache i chce do samochodu. A tu moje chlopaki mnie zastopowaly i kaza czesc
odkroic dla nich, bo nawachali sie i nic...To ja im odkrajam a oni zaczynaja
cos wydlubywac z buzi...twarde cos na wierzchu jest...upsss. Probuje,
rzeczywiscie warstwa tarkowana cos kamyki przypomina. Otwieram zamrazarke, a
tam drugie ciast, tez w kulke , zolciutkie lezy jak lezalo. A to bylo ciasto
pierogowe, niewykorzystane i eksperymentalnie zarzucone kiedys tam. No i sie
upieklo, zamiast ugotowac. Ciasto zostalo w domu i zjedlismy je zdejmujac
warstwe tarkowana. Dalej bylo smaczne- tylko juz nie takie ladne....

Jola L-L

adres
szafran
Szatkownica poszukiwana