Najwieksze błędy przy zakładaniu skalniaka ?

1. Data: 2005-07-28 11:38:37

Temat: Najwieksze błędy przy zakładaniu skalniaka ?
Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lada tydzień będę rozpoczynał tworzenie skalniaka ( ok. 15 - 20 m2)
Literaturę mam. Ale to nie to samo co doświadczenia osobiste.
Chciałbym pouczyć sie na błędach innych.
Jeśli możecie pomóc - to słucham uważnie.

Pozdr.
YOU_rek

2. Data: 2005-07-28 11:47:46

Temat: Re: Najwieksze błędy przy zakładaniu skalniaka ?
Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jul 2005 13:38:37 +0200, YOU_rek napisał(a):

> Lada tydzień będę rozpoczynał tworzenie skalniaka ( ok. 15 - 20 m2)
> Literaturę mam. Ale to nie to samo co doświadczenia osobiste.
> Chciałbym pouczyć sie na błędach innych.
> Jeśli możecie pomóc - to słucham uważnie.

Zamiast się tak męczyć posadź tam liliowce!

(Przepraszam za mało merytoryczną uwagę ale jest
tak gorąco, że klawiatura mi się do palców przykleja.)

Moje liliowce:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

3. Data: 2005-07-28 11:56:29

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-07-28 11:57:43

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jul 2005 13:56:29 +0200, YOU_rek napisał(a):

> Już mam ( nadmiar ) ! :)

Nadmiar?
Na pewno się mylisz!

Bardziej merytorycznie
http://rkmk.cyberdusk.pl/artykuly/skalniak.html
(limit przekroczony ale ożyje)
http://www.ogrody.cvd.pl/pliki/skalniak.html

pozdrawiam.

Nadmiar liliowców? Dalej nie wierzę.

5. Data: 2005-07-28 12:32:23

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadmiar liliowców? Dalej nie wierzę.

Owszem - szczególnie iż nie jestem ich zwolenikiem.
Są odporne na wszelkie próby ich pozbycia się.
Ja ich nie pielęgnuję, a one rosną jak szalone. Zdominowały resztę
roślinności.
Na wiosnę wykopałem to to i wrzuciłem nieopacznie na kompostownik
- dziś nie widać kompostownika tylko rabatę liliowców.

Myślałem nawet o rundup-ie.

Za linki dzięki - ale już tam byłem.

Pozdr.
YOU_rek

6. Data: 2005-07-28 12:55:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Literaturę mam. Ale to nie to samo co doświadczenia osobiste.
> Chciałbym pouczyć sie na błędach innych.
> Jeśli możecie pomóc - to słucham uważnie.

Na spód daj siatkę, aby nie weszły tam krety i nornice.Wszystko inne
da się poprawić,jeśli zrobisz źle.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-07-28 13:50:31

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik YOU_rek napisał:

> [...]
> Na wiosnę wykopałem to to i wrzuciłem nieopacznie na kompostownik
> - dziś nie widać kompostownika tylko rabatę liliowców.

Hej, podobno jadalne. Zrób przyjęcie i po ...liliowcach :-)
Pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2005-07-28 15:26:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na spód daj siatkę, aby nie weszły tam krety i nornice.Wszystko inne
> da się poprawić,jeśli zrobisz źle.
> Pozdrawiam.Mirzan

Przecież nie wszyscy hodują te zwierzątka.

Pozdrawia jak Ty boletus

9. Data: 2005-07-28 16:41:28

Od: "wiktorpolak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamienie musisz ułożyć tak ,żeby wyglądało ,że leżą ty przynajmniej ze sto
lat.

10. Data: 2005-07-29 06:48:08

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na spód daj siatkę, aby nie weszły tam krety i nornice.Wszystko inne
> da się poprawić,jeśli zrobisz źle.
> Pozdrawiam.Mirzan

Hej.

Jaki rodzaj siatki ?

Teren pod skalniak jest zagłębiony ( jakies 20 -30 cm ) w stosunku do
otoczenia i trochę mokry.
Zamierzam go podnieść stosując drenaż z pospółki.
Może jest inny lepszy sposób ?

Pozdr.
YOU_rek

węże ogrodowe