Największy rasista w historii ludzkości.

11. Data: 2017-06-21 21:24:04

Temat: Re: Największy rasista w historii ludzkości.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://tiny.pl/g1fqc

> Jaki tam biedny. Esencja rasizmu. Przykład, jak jedynie ze względu
> na kolor skóry można znienawidzić człowieka - samego siebie. Nie ma
> gorszego rasizmu niż ten.

Raczej należy się zastanowić nad tym skąd się wziął taki brak akceptacji
dla samego siebie, brak poczucia własnej wartości. Myśl XL zamiast
wieszac na człowieku psy...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

12. Data: 2017-06-21 21:50:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Raczej należy się zastanowić nad tym skąd się wziął taki brak akceptacji
> dla samego siebie, brak poczucia własnej wartości.

Z pragnienia sławy, większego niż pragnienie życia. To zawsze prowadzi do
autodestrukcji. Wiele jest na to przykładów, bardzo wiele. Choćby ostatnio
- Amy Winehouse i cały Klub 27.

> Myśl XL

Dzięki za mobilizację. LOL

> zamiast
> wieszac na człowieku psy...

Psy? Czuję tylko litość. Tak przegrać życie...

13. Data: 2017-06-21 22:26:01

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

<Kviat> wrote:

>Nie znam żadnego "boga"

Tez tak myślę, masz tylko nienawiść do innych w sercu. Bóg dostęp tam ma
zamknięty.

14. Data: 2017-06-23 14:35:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

> myślę,

"Pohuj"

Czy ikselka doniesie na Senyszyn?