Najżywsza do lat dyskusja!!! Do panów!

1. Data: 2001-09-11 06:02:13

Temat: Najżywsza do lat dyskusja!!! Do panów!
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Zauważyliście, jak się roznamiętniły nasze przemiłe kuchareczki? Aż mi się
odechciało gotować, a zachciało...
I jakie pomysły, ocierające się o kulinarno-seksualne perwersyjki. Te
marchewki, te kokilki, fartuszki, pończoszki samonośne (co to jest?!). A my
co? Ja tam seksownego faceta widzę takiego saeute, golusieńkiego i
ucierającego jajka, kogel-mogel, znaczy się.
Najseksowniejsza męska potrawa, to - oczywiście - hot-dog.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

ZAPRASZAM DO WIZYTY: www.debski.art.pl

1. Data: 2001-09-11 06:14:42

Temat: Re: Najżywsza do lat dyskusja!!! Do panów!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>odechciało gotować, a zachciało...
>I jakie pomysły, ocierające się o kulinarno-seksualne perwersyjki. Te
^^^^^^^^
o fartuszku mowil Czarek...uwazaj, zeby Ci karku nie przetracil

Krysia

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 06:55:18

Temat: Odp: Najżywsza do lat dyskusja!!! Do panów!
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Przeczytałam, choć było tylko dla panów. Weszłam też na stronę EuGeniusza
Dębskiego i dowiedziałam się, że pisze fantastykę. Mam pytanie (nie
kulinarne) czy fantastyka i fantasy to to samo ?.

Ela.

Użytkownik EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nk9d5$lc9$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2001-09-11 08:08:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ucierającego jajka, kogel-mogel, znaczy się.
> Najseksowniejsza męska potrawa, to - oczywiście - hot-dog.

A powiedz mi Gieniu, zberezniku jeden, co sadzisz o takiej teorii, podlog ktorej
panowie chetnie gotujacy niezawodowo, to niespelnieni seksualnie kochankowie?
Istnieje tez inna, ze niby, dobry w kuchni, kiepski w lozku. Zamieniam sie we
wzrok.

Kef-irek

1. Data: 2001-09-11 08:14:06

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dębskiego i dowiedziałam się, że pisze fantastykę. Mam pytanie (nie
> kulinarne) czy fantastyka i fantasy to to samo ?.

Nie. Już odpowiedziałem na polszczyźnie.
Edede

1. Data: 2001-09-11 08:15:56

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> napisał w
wiadomości news:HCjn7.970$mg1.31033@tengri.easynet.fr...
> Niezupelnie. Ale ED najlepiej to wyjasni
>
> --
> Niesz !

Nie zbaczajmy z temata, a on jest o seksykucharzach!
Edede

P.S. /Ewo, siostro Ani, czy ja cię nie znam skądinąd? A jeśli nie, to
dlaczego?/

1. Data: 2001-09-11 08:16:05

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-11 08:39:22

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Dębskiego i dowiedziałam się, że pisze fantastykę. Mam pytanie (nie
> kulinarne) czy fantastyka i fantasy to to samo ?.

I ja polecialem w strone Eugeniusza. Cos sie potem dzialo - trudno opisac. W
rzeczy samej dzialy sie ze mna fantastyczne rzeczy. Najpierw oczy robily mi sie
coraz wieksze i wieksze, malo nie eksplodowaly, potem zrobilem sie bardzo
malutki i wlasciwie zniknalem. Po tym jednak jak sobie polatalem tu i tam,
doszedlem do wniosku, ze sporo z EuGeniuszem mam wspolnego. Np. umilowanie
zlocistego napoju i "bratniej" literatury. Z fantastyka to u mnie roznie bywa.
Czesciej ogladam (ostatnio seriel "Andromeda") niz czytam. Za to moje Skarben'ko
to maniaczka fantastyczna i ja tez w gosci posle. A EuGeniusz przypomina mi
pewna postac z Star Trek Voyager. Hologram despoty z programu Toma. A teraz juz
znikam, bo jak na dzisiaj wystarczajaco sie narazilem. Iiiiiiii, nie ma
mnie...............................

1. Data: 2001-09-11 08:57:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> a écrit dans le message :
9nkh7v$1bv$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
!

> P.S. /Ewo, siostro Ani, czy ja cię nie znam skądinąd? A jeśli nie, to
> dlaczego?/

pewnie dlatego, ze znasz moja siostre Anie...

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-11 09:21:32

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Irek Zablocki

> Istnieje tez inna, ze niby, dobry w kuchni, kiepski w
> lozku.

To da sie sprawdzic.... ;-))))

--
Maya - blondynka
"When God made man, she was only testing"

a na sniadanko...
prawn hakka noodles
chinszczyzna
nowa-ksiegarnia