Naleśniki z Rybą

1. Data: 2007-09-28 10:48:47

Temat: Naleśniki z Rybą
Od: n...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mogłby mi ktos podac jakis ciekawy przepis na nalesniki z ryba?

2. Data: 2007-09-28 11:05:35

Temat: Re: Naleśniki z Rybą
Od: Romer <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogłby mi ktos podac jakis ciekawy przepis na nalesniki z ryba?

Mało popularne zestawienie ale jak trzeba pomóc to jestem do usług:

Proponował bym zrobić z naleśników małe krokieciki np:. najzwyklejsze
z pieczarkami albo ze szpinakiem.
Usmażone naleśniki, napełnić farszem (drobno posiekane pieczarki
podsmażone z cebulką lub podsmażony szpinak z czosnkiem i suszonymi
pomidorami) zwinąć w rulon zamknięty i lekko podpiec lub podsmażyć.

Co do ryby to proponuję ładny kawałek Pangi usmażony bez zbytnich
ozdobników (sol, pieprz, szczypta gałki muszkatołowej i cytrynka)

Jako danie podasz kawałek ryby, przeciętego krokiecika a do tego jakiś
ostry sos pomidorowy!

Smacznego!

3. Data: 2007-09-28 15:54:24

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Fri, 28 Sep 2007 03:48:47 -0700, istota
zwiewna znana jako naiters napisała:

> Mogłby mi ktos podac jakis ciekawy przepis na nalesniki z ryba?

Od Makłowicza - naleśniki z wędzoną rybą:
http://skocz.pl/makolowicz

Wypróbowane i pyszne!

Fel pozdrawia

--